Voiko eronnut n35v. nainen löytää vielä kunnollisen ja hyvän miehen?
Siis oikeesti voiko? Baareista en haluisi lähteä kenenkään matkaan tms. mutta onko kenelläkään jakaa onnellista kokemusta omasta elämästä.
Yksinkin on ihan mukavaa, mutta silti ihanasta parisuhteesta haaveilen välillä... Onko toivo menetetty fiksujen miesten suhteen tässä iässä?
Kommentit (51)
Itse olen saman ikäinen ja minulla olisi tarjolla aivan ihanan fiksu ja hellä, miehekäs mies. Mukavakin kun mikä.. välitän hänestä suuresti, mutta.. olen toisen vastaavantyyppisen kanssa naimisissa joten that´s it... Tsemppiä sinulle, kyllä niitä helmiä on.
Itse olen saman ikäinen ja minulla olisi tarjolla aivan ihanan fiksu ja hellä, miehekäs mies. Mukavakin kun mikä.. välitän hänestä suuresti, mutta.. olen toisen vastaavantyyppisen kanssa naimisissa joten that´s it... Tsemppiä sinulle, kyllä niitä helmiä on.
joka ei ole ollut naimisissa, ei lapsia, ei avoliitossa. Mieluummin alkaisin seurustelemaan toka kierroslaisten kanssa. Toisen romu, on toisen kultakimpale. M36, eronnut, yh,
Kaikki ei halua juosta heti naimisiin ja sit heti kuitenkin erotaan.Onko muotia nykyään kerätä "kieroksia" ja vertailla niitä.Juostaan naimisiin sit nopee tekastaan kakaroita ja sit erotaan ja alotetaan kierros alusta.Ruokkomaksuja suomi täynnä.Mielummin sinkkuna vaik koko elämä,eikä se tee kenestäkään huonompaa ihmistä.
En ymmärrä miksi erotaan.. Miksi mennään naimisiin? Itse en eroa vaikka mikä olisi, molemmilla sama periaate.
sinälläänhän asia ei sinulle edes kuulu, mutta ajattelin, että ehkä vastaukseni voisi laajentaa maailmankuvaasi hieman.
siksi ero siis, että hieno ja ihana mies kolme vuotta avioon menomme jälkeen alkoi toteuttaa itseään. eli raiskata minut aina kun halusi seksiä. siihen asti seksielämä oli ollut ihan tavanomaista, ehkä hieman tavallista harvempaa, mutta en osannut sitä pitää pahana. etenkään näin jälkeenpäin, kun ajattelen, että sinä kiihkeänä seksuaalisena kautena mies tunki minuun jopa sakset ja leikkeli niillä sisuskalujani. syy? jota siis en ollut osannut aikaisemmin huomata. oli se, että hän joutui hlvtin älykkäänä ihmisenä yhtäkkiä ammatillisesti tilanteeseen, jota hänen oma epäsosiaalinen päänsä ei kestänyt.
että siinä sinulle vähän pohjaa periaatteen rakentamiselle.
Saksilla pillu uusiksi,Huh,huh.
Se äijä on todella sairas.Pää pimahtanut täysin.
Varmasti kohdallesi osuu joku joka vie jalat alta. Ja se oma asenne on katsottava aika tarkkaan, ette löydä itseäsi vertailemasta jokaista kiinnostunutta miestä exääsi "hän oli komeampi jne jne", tiedät varmaan mitä tarkoitan :)
Minä sinkkuilin runsaat 4v, ehdokkaita tuli ja meni. Oma asenne oli törkeä, etsin vain niitä vikoja huoh.(tyypillistä)
Sitten...en tiedä mistä ihmeestä ilmestyi tuo mies, joka vain tiputti polvilleen :) Silloin kyllä ehkä olinkin tyytyväinen siihen nirsoiluuni,heh. Nyt ollaan oltu yhdessä...4v? ei oikein itseasiassa itsekkään tiedetä, ei ole päiviä tai vuosia tarvinnut vielä laskea.
haliruts ja ihan varmasti sinäkin löydät sen jonkun rakkaan itsellesi. Ja olet vielä niin nuorikin :)
Minäkin (yksinhuoltajaäiti) tapasin netissä mieheni 7 vuoden yksinolon jälkeen alkuvuodesta v.2008. Kesällä muutimme yhteen ja loppuvuodesta menimme naimisiin, alkuvuodesta 2009 meille syntyi yhteinen lapsi ja toukokuussa odotamme perheenlisäystä syntyväksi. Minä nyt 38 ja mieheni 40. En kyllä olisi koskaan kuvitellut löytäväni tälläistä onnea itselleni!
netistä minäkin etsisin, jos olisi tarve. Niin moni, 30-40 -vuotias nainen on löytänyt hyvän perusmiehen just nettitreffeiltä. Ovat kunnon miehiä: hyvät työt ja ammatit, asiat kunnossa ja osa tietysti jo eronnut. Yhdellä meni peräti 13 treffit ennen löytöä, toisilla on tärpännyt toisilla tai kolmansilla. Moni on ollut tosi epäileväinen etukäteen ja saanut melkein painostaa netin käyttöön, mutta hyvä lopputulos on kaikille tullut.
Ongelma on vaan yksi 34-vuotias, yhden lapsen yh. Haluaisi niin kovasti suhteen elämäänsä pikkuhiljaa, erosta jo kolme vuotta. Sekoilee varattujen työkavereidensa kanssa, koska ei tapaa ketään muuta. Millä senkin saisi rohkaistua nettitreffeille? Nainen on nätti, mukava ja hyvä status työssään. Vain oma "ystävä" puuttuu.
Löysin erinomaisen aviomieheni 37-vuotiaana netistä. Olin aivan ällistynyt, kuinka fiksuja ja koulutettuja miehiä on vapaana. Laitoin useamman ilmoituksen noin vuoden aikana ja treffasin ehkä noin kolmekymmentä miestä. Parin kanssa tuli pientä suhdettakin. Seksin vonkaajiakin vastaa, mutta ne viestit voit deleetata. Suosittelen nopeita treffejä pitkien kirjoittelujen sijaan. Et voi tietää, millainen henkilö sinulle kirjoittaa ennen kuin tapaat hänet.
En usko, että monikaan tervehenkinen nelikymppinen viitsii notkua baareissa.
nimim 38v ja työpaikalta kumppanin löytänyt.. alkumetreillä vielä kylläkin
Toivoinkin, että jollain olisi hyviä kokemuksia vastaavassa tilanteessa. Olen ollut nyt n. vuoden yksin, erosin piiiitkästä suhteesta. (nuoruudenrakkaus) Mielestäni olisin nyt varmasti hyvä kumppani aikuiselle miehelle, uskon tuntevani heikot kohtani ja olen niitä paljon pohtinut.
Nettituttavuudet pelottavat, vaikka asun isohkolla paikkakunnalla, en kestäisi jos joku tuttu bongaisi minut sieltä. Ei voi mitään, se vaan on tunne, että alettaisiin naureskella, kuinka epätoivoinen olenkaan... jne. Toki tämä on vaan oma tunne, mutta se on vaan niin.
Lueskellut olen kyllä varovaisesti nettitreffi-ilmoituksia, mutta niistäkin jo paistaa isolla osalla itsekkyys ja seksin tavoittelu ym. mielestäni. Sellaisia vähän reppanoita monesti vaikuttavat olevan, tai sitten kuvittelen vaan.
Mutta, rohkeus ei taida riittää ;)
Terv. AP
kiinni joistain miesten vioista, eikä niin välitä. Pakko niin on tehdäkin jos meinaa oman miehen saada, eikä jää yksin vanhuuttaan viettämään. Miehillä kun tilanne on helpompi, sillä nuoria naisia aina riittää. Mutta naisilla tulee vanhuus, eikä enää vienti ole niin kova.
Joten löydät kyllä ikioman miehen, kunhan et ole kovin nuuka ja tarkka ja hyväksyt miehen isommatkin virheet. Toisen kerran kun ei passaa enää erota, muuten jäät kokonaan yksin.
totta tuokin, mutta olen sitä mieltä kyllä, että ne asiat mitä pitää toisessa virheinä on kumminkin aika merkittäviä ja kertoo siitä, kuka itselleen olisi se oikea. Jos tyydyn keneen tahansa tai aina katson siis sormien lävitse, niin valkkaan miehen kenen kanssa en loppupeleis kumminkaan viihdy tai sitten se näkyy jotenkin läpi ja mies jättää mut sen takia. Mun tavoite on se, että otan sen kuka vie jalat alta...sitten kun se joku osuu kohdalle. Jos on merkittäviä vajeita, niin en ota sellaista miestä. Tällä tapaa saisin ehkä sen lopullisen kumppanin elämääni. Olen itse kerran eronnut ja yh ja vielä kaksi kertaa eronnut parisuhteesta...ne kummatkin parisuhteet oli sellasia, että tiesin jo alkuun, että ei natsaa...mut menin kummiskin leikkiin mukaan ja bänkshän siitä tuli, kun epäröin ja vika mies oli tosi luotettava eikä ollenkaan kaljaa kittaava, mut sitä harmitti kun olin niin epävarma ja olin siks epävarma, kun se vaan ei ollut se oikea.
Kun täällä useampi kannusti siihen.
Kolme henkilöä on laittanut viestiä.
Yksi ehdotti salaista seksiseuraa, ilman sitoumuksia (ehdoton ei minun puolelta)
Yksi asui ulkomailla ja etsi seuraa, kun palaa kesällä suomeen, muuttaa ihan eri puolelle maata (ei tällaistakaan, kiitos vaan)
ja yksi oli vanhempiensa kanssa asuv 38v, joka ei ole oikeastaan vielä ehtinyt seurustella kenenkään kanssa kunnolla, mutta minun kanssani voisi kuvitella ;) (kuva kertoi jo paljon, peräkammarin poika kuvassa kissansa kanssa, äidin leikkaama rasvainen tukka ja ihanan keltainen hymy)
Eli ei toistaiseksi kovin varteenotettavia ehdokkaita, oma ilmoitukseni mielestäni on kuitenkin ihan "kiinnostava", jos hakee pidempiaikaista ja vakavampaa seuraa.
No, pitää malttaa
yksi oli vanhempiensa kanssa asuv 38v, joka ei ole oikeastaan vielä ehtinyt seurustella kenenkään kanssa kunnolla, mutta minun kanssani voisi kuvitella ;) (kuva kertoi jo paljon, peräkammarin poika kuvassa kissansa kanssa, äidin leikkaama rasvainen tukka ja ihanan keltainen hymy)
enkä siksi ole itse uskaltautunut laittamaan ilmoitusta...
Kirjoittaa jo toistamiseen, kun en osannut vastata "kauniisti", jätin vastaamatta ekaan viestiinsä. Siis tuo peräkammarin poika tyyppi...
En halua loukata, mutta miten perustelen, ettei kiinnosta??
Ap.
Mitäs menit eroamaan. Taas yksi turha ero. Et löydä enää miestä, kaikki kunnolliset ovat menneet jo. Jonkun juopon autonrassaajan voit saada sohvalle kaljaa kittaamaan.
Basse, jolla on pähee Dasse :D
(Datsun 100 A)
Hui, just tällasia pelkään noiden sivustojen olevan pullollaan yksi oli vanhempiensa kanssa asuv 38v, joka ei ole oikeastaan vielä ehtinyt seurustella kenenkään kanssa kunnolla, mutta minun kanssani voisi kuvitella ;) (kuva kertoi jo paljon, peräkammarin poika kuvassa kissansa kanssa, äidin leikkaama rasvainen tukka ja ihanan keltainen hymy)
enkä siksi ole itse uskaltautunut laittamaan ilmoitusta...
Tämä on kyllä helmi!
Nettituttavuudet pelottavat, vaikka asun isohkolla paikkakunnalla, en kestäisi jos joku tuttu bongaisi minut sieltä. Ei voi mitään, se vaan on tunne, että alettaisiin naureskella, kuinka epätoivoinen olenkaan... jne. Toki tämä on vaan oma tunne, mutta se on vaan niin.
Tämä kertoo, että etsit nimenomaan statusmiestä, ja olet herkästi tuomitseva. Siitäpä syy, miksi sitä miestä ei löydy.
Eli niistä vielä löytyy niitä kultakimpaleita, ei kenenkään hylkiöitä
Mitäs menit eroamaan. Taas yksi turha ero. Et löydä enää miestä, kaikki kunnolliset ovat menneet jo. Jonkun juopon autonrassaajan voit saada sohvalle kaljaa kittaamaan.
Basse, jolla on pähee Dasse :D
(Datsun 100 A)
Oikea kardaanikunkku :)
Ei todellakaan.