Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko eronnut n35v. nainen löytää vielä kunnollisen ja hyvän miehen?

Vierailija
18.03.2011 |

Siis oikeesti voiko? Baareista en haluisi lähteä kenenkään matkaan tms. mutta onko kenelläkään jakaa onnellista kokemusta omasta elämästä.

Yksinkin on ihan mukavaa, mutta silti ihanasta parisuhteesta haaveilen välillä... Onko toivo menetetty fiksujen miesten suhteen tässä iässä?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä enää miestä, kaikki kunnolliset ovat menneet jo. Jonkun juopon autonrassaajan voit saada sohvalle kaljaa kittaamaan.

Vierailija
2/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on hyvä olla myös itsekseen, jotta voi todella päättää mitä elämältä toivoo.

Moni eronnut mieskin varmasti pohtii samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä ja alkuvuodesta tärppäsi nettideiteistä. Oli ihme kyllä ihan eka treffikaveri, ja vielä ollaan kuumasti yhdessä. Ihan täydellinen mies - komea, kohtelias, kiltti, hyvä...kaikessa! Mutta toki eronnut itsekin. Ekakierroslaisilla tässä iässä voi olla jotain "vikaa", vaikka poikkeuksia tässäkin voi toki olla.

Eli toivoa on! Jos tämä suhde lopahtaa, niin en minä jatkossakaan baareihin lähde, kyllä se netin kautta löytyy uusikin mikäli tarve niin vaatii.

Mutta laita tarkkuutta kriteereihin - ei tarvitse tyytyä sielläkään kompromisseihin!

Vierailija
4/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä. Itse en ainakaan tunne vapaita tuon ikäisiä miehiä muita kuin narsisteja ja juoppoja tai muuten vain viallisia.

Vierailija
5/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä. Itse en ainakaan tunne vapaita tuon ikäisiä miehiä muita kuin narsisteja ja juoppoja tai muuten vain viallisia.

Niissä on narsistimiehiä, juoppomiehiä ja muuten vain viallisia miehiä ihan yhtä lailla. Valitettavasti.

Vierailija
6/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä enää miestä, kaikki kunnolliset ovat menneet jo. Jonkun juopon autonrassaajan voit saada sohvalle kaljaa kittaamaan.

En usko, että tällaiselle putkikatseiselle lasikupla-ajatukselle on muita vaihtoehtoja kuin uskonto, tai se että elää jossain illuusioharhassa, että oma tapa elää on ainoa oikea, tai on vielä niin nuori, ettei oma elämänkokemus kertakaikkiaan riitä hahmottamaan sitä, että elämässä ei aina asiat mene niin kuin haluaa.

Vierailija
7/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman ikäinen ja minulla olisi tarjolla aivan ihanan fiksu ja hellä, miehekäs mies. Mukavakin kun mikä.. välitän hänestä suuresti, mutta.. olen toisen vastaavantyyppisen kanssa naimisissa joten that´s it...

Tsemppiä sinulle, kyllä niitä helmiä on.

Vierailija
8/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eronnut varmaan löytää seuraa kuin minä 35 v joka en ole naimisissa ikinä ollutkaan (suhteessa toki). Monella varmaan on just se käsitys että jos ei ole tässä iässä eronnut tai naimisissa niin on jotain vikana.

Vierailija
9/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kuinka hän oli lähtenyt lomalle lappiin eronsa jälkeen ja tavannut siellä miehen joka oli kolahtanut. Muutti miehen perässä pohjoiseen ja menivät pian siitä kihloihin. Ja mikä hassuinta tämä mies oli syntyjään samalta paikkakunnalta kuin hän itse, olivatpa joskus olleet samassa työpaikassakin.

Ei iällä ole merkitystä vaan omalla asenteella.

Vierailija
10/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

energia ohjaa toimintaa.

Jos ei ole aikomuksistaan tietoinen, raahaa kerta toisensa jälkeen kotiin juopon kusipään ja ihmettelee mikä miehissä on vikana.

Vierailija
11/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ja perustin vielä perheenkin - olimme molemmat 40+

Joskus elämä on ja kohtalo voivat yllättää ihan uskomattomissakin paikoissa.

Rakasta itseäsi ja sen jälkeen kaltaisesi miehet rakastuvat sinuun.

Vierailija
12/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole ollut naimisissa, ei lapsia, ei avoliitossa. Mieluummin alkaisin seurustelemaan toka kierroslaisten kanssa. Toisen romu, on toisen kultakimpale.

M36, eronnut, yh,

Vierailija
13/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tällaiselle putkikatseiselle lasikupla-ajatukselle on muita vaihtoehtoja kuin uskonto, tai se että elää jossain illuusioharhassa, että oma tapa elää on ainoa oikea, tai on vielä niin nuori, ettei oma elämänkokemus kertakaikkiaan riitä hahmottamaan sitä, että elämässä ei aina asiat mene niin kuin haluaa.

älä selitä kun et tiä mitä puhut!ollaan kuule nähty nii paljo porukkaa laidasta laitaan et jäät toiseksi.elää vaan ite omas maailmassaan!!

Vierailija
14/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä selitä kun et tiä mitä puhut!ollaan kuule nähty nii paljo porukkaa laidasta laitaan et jäät toiseksi.elää vaan ite omas maailmassaan!!

Vierailija
15/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi erotaan.. Miksi mennään naimisiin? Itse en eroa vaikka mikä olisi, molemmilla sama periaate.

Vierailija
16/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin kolmen lapsen äitinä, olin 33-vuotias. Ehdin sekä seurustella vakavasti 2 vuotta että tapailla useampia mukavia miehiä, kunnes tapasin nykyisen mieheni 4,5 v sitten. Hän oli avoliitosta eronnut kahden lapsen isä, minä avioliitosta eronnut 3 lapsen äiti. Yhteinen perhe perustettiin, talo rakennettiin yhdessä jne. Myös moni mies on eka kerralla erehtynyt - tai sitten turhan nuorena jonkun kanssa yhteen mennyt. Ihan kuten me naisetkin. 35-vuotias on vielä nuori ja kaikki on edelleen edessä:-). Ai niin - nettiä minäkin suosittelen tutustumiseen - eihän äiti (tai isä) edes voi muualta sopivaa ihmistä etsiä!

Vierailija
17/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt viitsi laittaa yhteystietojani tähän...

Vierailija
18/51 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 34v kun tavattiin. Kunnollisempaa miestä ei juuri voi olla kuin mulla on. on tosin mua 14v vanhempi, mutta on se ihan järisyttävän ihana mies. Nyt ollaan 7. vuotta yhdessä.

Työpaikalta löysin, by the way. Tai se mut, en oikein tiedä kumminko päin se meni.

Vierailija
19/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tänään kuulin lähemmäs 50:n naisen tarinan.

Siitä kuinka hän oli lähtenyt lomalle lappiin eronsa jälkeen ja tavannut siellä miehen joka oli kolahtanut. Muutti miehen perässä pohjoiseen ja menivät pian siitä kihloihin. Ja mikä hassuinta tämä mies oli syntyjään samalta paikkakunnalta kuin hän itse, olivatpa joskus olleet samassa työpaikassakin.

Ei iällä ole merkitystä vaan omalla asenteella.

Miten voi olla noin monella naisella käynyt samoin? Vai kuinka lähelle 50 niitä oli? Yli 40 kuitenkin, vai?

Vierailija
20/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen 34 vuotiaana. Mulla oli silloin molemmat lapsetkin niin pieniä, että olivat vielä vaipoissa. En siis ainuttakaan baari-iltaa joutanut viettämään. Chattailin pari iltayötä ja oikea löytyi heti. Reilu 3v nyt oltu naimisissa ja jälkikasvuakin on.