Jos miehesi ei saisi koskaan tietää, pettäisitkö?
kun tosi söde mies osoittaisi kiinnostusta.
Kommentit (71)
mutta tiedän etten pysytyisi elämään koskaan sen kanssa kertomatta joskus miehelle ja tiedän että suhde olis siinä ja sitä riskiä en voisi koskaan ottaa koska haluan olla mieheni kanssa ikuisesti.
Petin teininä silloista poikaystävääni. Vieläkin on joskus huono omatunto, vaikka aikaa on kulunut liki 20 vuotta. Opin kerrasta.
mutta ehkäpä pettäisin. Puhtaasti vain siksi että haluaisin edes kerran saada hyvää seksiä.
Koska kyse ei ole miehestäni, vaan itsestäni. En voisi elää itseni kanssa tuommoisen teon jälkeen. Rakastan miestäni.
En halua toista miestä edes hetkeksi, ja toisekseen pelkäisin varmasti tauteja, vahinkoraskautta yms. Ja morkkis olisi aivan kamala, tuntisin oloni halvaksi ja likaiseksi.
Moraalini estää. Lisäksi toteutan elämässäni aika pitkälle kultaista sääntöä; Tee niin toiselle, kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Valitettavasti pakko sanoa näin eikä tarvitse vastausta edes kauan miettiä.
ennen avioliittoa, ettei ole tarvetta vieraissa enää hypätä, vaikka mies ei saisi ikinä tietää. Itseni kanssa on helpompi elää kun olen tämän päätöksen tehnyt.
Ja olen pettänyt kaikkia edellisiä poikaystäviäni ja avokkiani.
se väistämättä tekisi hallaa mieheni ja minun suhteelleni vaikkei mies saisikaan koskaan tietää. TOsin vo olla että itse kertoisin...