Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi ei saisi koskaan tietää, pettäisitkö?

Vierailija
18.03.2011 |

kun tosi söde mies osoittaisi kiinnostusta.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaate on periaate, vaikka tilaisuuksia olisi tarjolla.

Vierailija
42/71 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnitus. Muun muassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paskamaiseksi en itse ryhtyisi vaikka persuksiini ammuttaisiin samalla 10 amor-nuolta jutellessani tämän söden miehen kanssa henkeviä.

Vierailija
44/71 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..seksi voi sammua esimerkiksi siten, että puolisolla on erektiohäiriöitä, joihin hän ei halua lääkehoitoa, koska lääkkeillä on sivuvaikutuksia, jotka ovat hankalia hänen ammatissaan.

Jos viisari ei värähdä vaikka mitä tekisi, se toki rajoittaa touhuja. Mutta edelleen mies voi ja mielestäni hänen pitääkin helliä ja hyväillä vaimoaan käsin, suulla, leluilla... seksielämän ei saisi antaa näivettyä kikkelin näivettymisen takia. Ja päinvastoin, vaikka nainen kokisi yhdynnän epämiellyttäväksi tai mahdottomaksi, tulisi hänen huomioida miehensä halut. Kai useimmat ihmiset nyt läheisyydestä nauttivat, vaikka varsinaiset seksihalut olisivatkin vähäiset.

Vierailija
45/71 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nimittäin tosi vahvaääninen omatunto

Vierailija
46/71 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi enkä haluaisi tehdä niin rakkaalleni. Olen yhden miehen nainen. :)

Vierailija
47/71 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lupautunut miehelleni.

Vierailija
48/71 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi. Jos pettäisin, niin silloin olisi sama tietäisikö mieheni vai ei, koska en ilmeisestikään haluaisi olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää. Ja joka tapauksessa minun arvoasteikolla tietoinen valehtelu ja epäluottamus ovat pahimmasta päästä ja en halua tehdä muille sellaista mitä en halua itsellenikään tehtävän. Ehkä olen liian empaattinen siihen? (viimeisessä lauseessa itseironiaa)

Vierailija
49/71 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ja mieheni liitto on kestänyt 13 vuotta, pettämättä. Tuossa ajassa kuumin intohimo on vähentynyt ja meistä on tullut kummpaneita ja ystäviä. Hyvä liitto silti on, talous ja muutkin asiat kunnossa, seksiäkin pari kertaa viikossa. Pystytään puhumaan asioista.

Viimeisen puolen vuoden ajan olen tuntenut suunnatonta kiinnostusta erästä tuttavaperheen miestä kohtaan. Jalat on vetelänä kun hänet näenkin ja joskus seksin aikana ajattelen häntä. Jos olisimme molemmat sinkkuja, varmasti yrittäisin häntä. Jos ei enempään niin ainakin sänkypuuhiin. Joistakin katseista huomaa että hänkin taitaa tuntea saman kemian.

En halua loukata miestäni pettämällä. Mieheni on periaatteen mies, liittomme loppuisi välittömästi jos saisi tietää. Lapsiltamme menisi hyvä perhe ja minä menettäisin elämäni miehen. Siinä rinnalla seksi on kuitenkin vain seksiä.

Vierailija
50/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy moraali.

Vierailija
51/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mieheni siitä tietää, ainakaan ei ole mitään maininnut. Teen kyllä asiat mieluiten niin, ettei hänelle selviäkään, mutta jos saa tietää, on hänen asiansa sitten päättää haluaako jatkaa vielä elämää minun kanssani.

Eipä meillä nyt varsinaisesti mitään rakkaussuhdetta ole ollut vuosikausiin (ehkä koskaan) mieheni kanssa, me tullaan ihan hyvin toimeen keskenään, meillä on kaunis koti, terveet ihanat lapset, yhdessä hyvätoimeentulo. Emme me riitele eikä meidän elämä yhdessä ole mitenkään kamalaa, mutta ei meillä ole sellaista suhdetta keskenämme, mitä liitoissa noin yleisesti ajatellaan olevan. Arki, lapset ja omaisuus jaetaan yhdessä, mutta noin muutoin meillä on kummallakin ihan omat elämämme.

En kysele mieheni menoista, eipä hänkään minun menoista. Toki pyrin pitämään "salassa" tämän toisen puolen elämästäni, mutta jos hän siitä joskus tietää saa, saa sitten itse päättää, haluaako jatkaa kanssani näin vai päätetäänkö yhteinen taival ja jaetaan lapset ja lusikat puoliksi.

Vierailija
52/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli lähtisin pettämisen tielle, olisi minulla oltava tunteita toista miestä kohtaan ja sitä myöten oma liittoni alkaisi olla pystyyn kuollut.

Saattaahan niinkin tietysti joskus käydä.

Vierailija
53/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus "pienestä seikkailusta" kiehtoo kovasti, mutten koskaan haluaisi loukata puolisoani. Olen muutenkin arka tällaisissa asioissa, joten fantasian tasolle tuo jää.

Vierailija
54/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli läheltä piti tilanne ja siitäkin on edelleen tosi huono omatunto vaikka en varsinaisesti pettänytkään ja tapahtumasta jo aikaa. Jos pettäisin niin mulle tulis siitä oikeasti niin paha olo jälkeenpäin että en voisi enää olla mieheni kanssa, saati itseni.

Vierailija
55/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pettämiseni lisäisi suhteessame sitä läheisyyttä, luottamusta ja rakkautta, jota arvostan. Sitä paitsi saan kotoa kaiken sen, mitä tarvitsen - ja vähän enemmänkin.

Vierailija
56/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä liikaa.

Vierailija
57/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kukaan ei koskaan saisi tietää niin minä tietäisin sen asian enkä koskaan unohtaisi sitä, enkä antaisi anteeksi itselleni sitä.

Enkä haluaisi että minua petetään tuolla samalla logiikalla että en muka saisi koskaan tietää.

Vierailija
58/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ihan oikeasti ole mitään halua tai tarvetta pettää.

Vierailija
59/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta.

Vierailija
60/71 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muistan edellisestä suhteestani, miten ahdistavaa on pettämisen jälkeinen huono omatunto.