Jos miehesi ei saisi koskaan tietää, pettäisitkö?
kun tosi söde mies osoittaisi kiinnostusta.
Kommentit (71)
Niin paskamaiseksi en itse ryhtyisi vaikka persuksiini ammuttaisiin samalla 10 amor-nuolta jutellessani tämän söden miehen kanssa henkeviä.
..seksi voi sammua esimerkiksi siten, että puolisolla on erektiohäiriöitä, joihin hän ei halua lääkehoitoa, koska lääkkeillä on sivuvaikutuksia, jotka ovat hankalia hänen ammatissaan.
Jos viisari ei värähdä vaikka mitä tekisi, se toki rajoittaa touhuja. Mutta edelleen mies voi ja mielestäni hänen pitääkin helliä ja hyväillä vaimoaan käsin, suulla, leluilla... seksielämän ei saisi antaa näivettyä kikkelin näivettymisen takia. Ja päinvastoin, vaikka nainen kokisi yhdynnän epämiellyttäväksi tai mahdottomaksi, tulisi hänen huomioida miehensä halut. Kai useimmat ihmiset nyt läheisyydestä nauttivat, vaikka varsinaiset seksihalut olisivatkin vähäiset.
En ikinä voisi enkä haluaisi tehdä niin rakkaalleni. Olen yhden miehen nainen. :)
En pettäisi. Jos pettäisin, niin silloin olisi sama tietäisikö mieheni vai ei, koska en ilmeisestikään haluaisi olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää. Ja joka tapauksessa minun arvoasteikolla tietoinen valehtelu ja epäluottamus ovat pahimmasta päästä ja en halua tehdä muille sellaista mitä en halua itsellenikään tehtävän. Ehkä olen liian empaattinen siihen? (viimeisessä lauseessa itseironiaa)
minun ja mieheni liitto on kestänyt 13 vuotta, pettämättä. Tuossa ajassa kuumin intohimo on vähentynyt ja meistä on tullut kummpaneita ja ystäviä. Hyvä liitto silti on, talous ja muutkin asiat kunnossa, seksiäkin pari kertaa viikossa. Pystytään puhumaan asioista.
Viimeisen puolen vuoden ajan olen tuntenut suunnatonta kiinnostusta erästä tuttavaperheen miestä kohtaan. Jalat on vetelänä kun hänet näenkin ja joskus seksin aikana ajattelen häntä. Jos olisimme molemmat sinkkuja, varmasti yrittäisin häntä. Jos ei enempään niin ainakin sänkypuuhiin. Joistakin katseista huomaa että hänkin taitaa tuntea saman kemian.
En halua loukata miestäni pettämällä. Mieheni on periaatteen mies, liittomme loppuisi välittömästi jos saisi tietää. Lapsiltamme menisi hyvä perhe ja minä menettäisin elämäni miehen. Siinä rinnalla seksi on kuitenkin vain seksiä.
En usko, että mieheni siitä tietää, ainakaan ei ole mitään maininnut. Teen kyllä asiat mieluiten niin, ettei hänelle selviäkään, mutta jos saa tietää, on hänen asiansa sitten päättää haluaako jatkaa vielä elämää minun kanssani.
Eipä meillä nyt varsinaisesti mitään rakkaussuhdetta ole ollut vuosikausiin (ehkä koskaan) mieheni kanssa, me tullaan ihan hyvin toimeen keskenään, meillä on kaunis koti, terveet ihanat lapset, yhdessä hyvätoimeentulo. Emme me riitele eikä meidän elämä yhdessä ole mitenkään kamalaa, mutta ei meillä ole sellaista suhdetta keskenämme, mitä liitoissa noin yleisesti ajatellaan olevan. Arki, lapset ja omaisuus jaetaan yhdessä, mutta noin muutoin meillä on kummallakin ihan omat elämämme.
En kysele mieheni menoista, eipä hänkään minun menoista. Toki pyrin pitämään "salassa" tämän toisen puolen elämästäni, mutta jos hän siitä joskus tietää saa, saa sitten itse päättää, haluaako jatkaa kanssani näin vai päätetäänkö yhteinen taival ja jaetaan lapset ja lusikat puoliksi.
Mikäli lähtisin pettämisen tielle, olisi minulla oltava tunteita toista miestä kohtaan ja sitä myöten oma liittoni alkaisi olla pystyyn kuollut.
Saattaahan niinkin tietysti joskus käydä.
Ajatus "pienestä seikkailusta" kiehtoo kovasti, mutten koskaan haluaisi loukata puolisoani. Olen muutenkin arka tällaisissa asioissa, joten fantasian tasolle tuo jää.
Kerran oli läheltä piti tilanne ja siitäkin on edelleen tosi huono omatunto vaikka en varsinaisesti pettänytkään ja tapahtumasta jo aikaa. Jos pettäisin niin mulle tulis siitä oikeasti niin paha olo jälkeenpäin että en voisi enää olla mieheni kanssa, saati itseni.
En usko, että pettämiseni lisäisi suhteessame sitä läheisyyttä, luottamusta ja rakkautta, jota arvostan. Sitä paitsi saan kotoa kaiken sen, mitä tarvitsen - ja vähän enemmänkin.
vaikka kukaan ei koskaan saisi tietää niin minä tietäisin sen asian enkä koskaan unohtaisi sitä, enkä antaisi anteeksi itselleni sitä.
Enkä haluaisi että minua petetään tuolla samalla logiikalla että en muka saisi koskaan tietää.
Koska muistan edellisestä suhteestani, miten ahdistavaa on pettämisen jälkeinen huono omatunto.
Periaate on periaate, vaikka tilaisuuksia olisi tarjolla.