Jos miehesi ei saisi koskaan tietää, pettäisitkö?
kun tosi söde mies osoittaisi kiinnostusta.
Kommentit (71)
Mikäli lähtisin pettämisen tielle, olisi minulla oltava tunteita toista miestä kohtaan ja sitä myöten oma liittoni alkaisi olla pystyyn kuollut.
Saattaahan niinkin tietysti joskus käydä.
Onneksi ei ole toistaiseksi tarvetta. Tässä suhteessa on hyvä olla, en halua vaarantaa sitä missään tapauksessa.
Haaveilen erostakin, mutta lasten takia on kuitenkin parempi olla toistaiseksi vielä yhdessä, kun kuitenkin siedämme toisiamme vielä ihan kohtuuhyvin.
tarvitse edes södee miestä. Luultavasti mieheni tietää tai aavistaa mun seikkailut mutta vaikenee niistä koska ei halua luopua nykyisestä elintasostaan.
Mutta sitten kyllä olisi niin huono omatunto, että en enää voisi olla mieheni kanssa. Lisäksi olen surkea valehtelija, joten asia tulisi ihan taatusti ilmi miehelleni.
Olen sitoutunut mieheeni ja olen sitä mieltä, että parisuhteessa pitää olla uskollinen. Sitä toivon mieheltänikin.
Mahdollisuus olisi, jos niin haluaisin. Ei suhteessa vi pitää noin suuria salaisuuksia..
viimeksi eilen työpaikalla kun ei ollut asiakkaita... tosi kuuma, lihaksikas mies ja armotonta kourintaa.. ooooh.. jatkoa odotellessa :)
voitte vaan kuvitella miten märkänä tässä nyt on 24/7..
Harrastan sellaisia itseruoskinnan orgioita pienemmistäkin virheliikkeistä, etten voisi elää itseni kanssa sovussa sellaisen jälkeen.
viimeksi eilen työpaikalla kun ei ollut asiakkaita... tosi kuuma, lihaksikas mies ja armotonta kourintaa.. ooooh.. jatkoa odotellessa :)
voitte vaan kuvitella miten märkänä tässä nyt on 24/7..
kyllä voin sanoa että kateeksi käy!!
Minua ei yhtään kiinnosta sellainen pelleily; elämäänsä voi elää niinkin ettei tarvitse häpeillä. Pettäjä ei ole sinut itsensä, valintojensa ja elämänsä kanssa, eikä tarjoa lapsilleen tasapainoista kasvuympäristöä. Vanhempien suhde on lapsen koti. Erityisen alhainen on se, joka pettää puolisoaan pikkulapsivaiheessa.
Ei minun tarvitse mieheni edessä hävetä sitä, että muutkin miehet ovat kiinnostuneita minusta. Mieheni on antanut minulle luvan sivusuhteisiin (pyytämättä), joten voisin ns. pettää häntä täysin avoimesti tai vaikka piilossakin, mutta eihän se silloin olisi mitään pettämistä, vai kuinka?
Sama homma kuin "jos et jäisi kiinni, varastaisitko kamaa kaupasta?" Ei istu mun oikeudentajuun eikä kunnioitukseen tai lojaliteettiin jota tunnen miestäni kohtaan.
Tosin... pakko on rehelisyyden nimissä lisätä että jos mieheni olisi sellainen kammottava, tunneköyhä, krapulanhajuinen sika kuin joillakin palstalaisilla ja minä itse laiminlyöty, yksinäinen ja särkynytsydäminen vaimoraukka, niin siten tilanne voisi olla aika lailla toinen. Tosin toivoisin että siltikin pikemminkin ryhdistäytyisin hankkimaan avioeron.
ihan siitä ilosta että saisin seksiä - ei edes väliä olisiko se erityisen hyvää vai ei.
olen avioliitossa, ja tällä hetkellä meitä pitää yhdessä yhteinen päätös siitä, että lapsille tarjotaan ehjä koti. seksistä ja intohimosta ei ole jäljellä kuin kaunis muisto.
pettämisestä en tällä hetkellä kantaisi edes erityisen huonoa omaatuntoa.
Miten tilanne luisuu tähän pisteeseen? Miten oman aviopuolison kanssa ei voi olla seksiä (siis jos hän on hetero)? Kai se intohimo oman miehen kanssa on löydettävissä siinä kuin jonkun vieraankin? Oikesti kiinnostaa, miten seksielämä voi sammua niin täysin...
..seksi voi sammua esimerkiksi siten, että puolisolla on erektiohäiriöitä, joihin hän ei halua lääkehoitoa, koska lääkkeillä on sivuvaikutuksia, jotka ovat hankalia hänen ammatissaan.
Näin koti-isänä on mukava nähdä että moraalia löytyy monilta vielä.Ihmettelen vain kovasti miksi näiden kyllä vastanneiden edes pitäisi olla miehensä kanssa kimpassa.Itse ainakin uskon vielä aitoon rakkauteen ja pettäminen ei siihen kuulu.(olen kyllä ollut avioliitossa jossa sitä ei ollut ja tietysti se jossain vaiheessa päättyi.) Itse en ole koskaan ymmärtänyt ns. kulissin pitämistä, oli syynä raha, yhteiskunnallinen status tai vaikka lapset.Siitä kärsivät vain kaikki pitkässä juoksussa.