Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko sulla kaapissa valmiina julavaatteet?

Vierailija
18.03.2011 |

haetko joka juhliin aina uudet?ja määritä vielä tyylisi esim.klassinen pukeutuja,tyttömäinen...kerrohan kun täällä on nyt sota voiko mennä juhliin vai ei =)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti ostan niitä juhlavaatteita aina lisää :) Tyylini on räväkkä naisellinen.

Vierailija
2/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis JUHLAVAATTEET =) T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen kotelomekko, käy moniin tilaisuuksiin.

Vierailija
4/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienoimmat kesävaatteet puuttuu. Tai on nekin siellä, mutta ei sopivina. Rennompiin juhliin löytyy pari siistiä mekkoa, mutta hienojen häiden vaatetus olisi hankittava.

Ei ole viime vuosina ollut kuin yhdet talviristiäiset ja yhdet lähisuvun synttärit. Vuosituhannen alussa oli juhlia enemmänkin ja silloin oli vaatteitakin, mutta sen jälkeen olen laihtunut kaksi vaatekokoa, joten päällähän ne roikkuu.

Vierailija
5/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pikkumustista" pitkään iltapukuun. Ennemmin olen klassinen pukeutuja, vaikka vapaa-ajalla viihdyn parhaiten farkuissa.

Vierailija
6/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pitkä iltapuku ja sitten lyhyempiä juhlamekkoja useita.

Vierailija
7/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo vaan, että kaikki on tällä hetkellä vissiin liian isoja... :(

Vierailija
8/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu, että silti tekisi mieli juhliin aina jotain uutta?

Olen tyyliltäne melko klassinen, joten vaatteet menisivät kyllä tyylinsäkin puolesta pitkään (ei siis mitään yhden kesän muotia), muttamutta...

Vierailija
9/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. iltapuku - periaatteessa kelpaisi vaikka Linnan juhliin.

2. muutama "pikkutummansininen" - talveen ja kesään.

3. muutama kotelomekko ja muu mekko, jotka passaavat esim. häihin.

Nyt minulla on aika hyvä valikoima, joten ei, en tod. hae joka juhliin uutta vermettä. Nämä vaatteet kestävät aikaa.

Vierailija
10/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. iltapuku - periaatteessa kelpaisi vaikka Linnan juhliin. 2. muutama "pikkutummansininen" - talveen ja kesään. 3. muutama kotelomekko ja muu mekko, jotka passaavat esim. häihin. Nyt minulla on aika hyvä valikoima, joten ei, en tod. hae joka juhliin uutta vermettä. Nämä vaatteet kestävät aikaa.

Muutoin siisteissä työvaatteissa - ei farkut - olen sitten vähämmän konservatiivinen. Kovin "tyttömäinen" pukeutuminen syö uskottavuutta. Olen asiantuntija isossa kansainvälisessä pörssiyhtiössä.

Vierailija
11/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käytetty kerran viimeisen viiden vuoden aikana. Onneksi ei olla sukulaisten kanssa tekemisissä pahemmin niin ei ole mitään juhliakaan. Eikä sen puoleen kaveritkaan järjestä grillijuhlia kummallisempia tapahtumia.

Onneksi.

Vierailija
12/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapista löytyy tällä hetkellä pitkä iltapuku, jonka tyyppisiä juhlia harvemmin tulee. En kesähäihinkään olisi sitä laittamassa. Musta kotelomekko löytyy, häihin tai ristiäisiin en laittaisi sitäkään. Eli häät, ristiäiset, rippijuhlat tai lakkiaiset vaatisivat kyllä vaateostoksia. Muutama muukin mekko tuolla kummittelee, osa liian pieniä, osa isoja, kaikki käytännössä liian vanhoja/usein käytettyjä.

Vierailija
13/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän kivaa porukkaa!Olen itsekin vahva klassinen pukeutuja,rakastan pikkumustia ja huiveja ja korkeita korkoja=9olisiko näin että klassisesti ja naisellisesti pukeutuvat hankkivat pikäkestoisia juhlavaatteita ja päivittävät niitä sitten aina hieman erilaisiksi?tiedä häntä,ihmettelen kun täällä kirjotetaan ettei ole mitään päällepantavaa??t.ap

Vierailija
14/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan hätäpäissäni juhliin aina jotain uutta ja huomaan miten kamala olikaan enkä käytä toiste. Olen huono ostamaan vaatteita ja mulla ei ole selkeää makua.

Vierailija
15/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain yksi sopiva pikkumusta kokoa 34 (ja sekin kohta liika iso.)

Olen laihtunut perhanan paljon viime aikoina tahtomattani, kun migreenin estoon aloitettiin uusi lääke. :(

Vierailija
16/16 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaapissa juhlavaatteet, tyyli lähinnä klassinen ja hinta kova. Muutama vuosi sitten oli ylimääräistä rahaa, joten ostin pikkumustan ja erilaisia asusteita (kesä/ talvi).

Lisäksi on lyhytikäisempiä vaatteita, joita voi laittaa esim kesäjuhliin. Vaihtelen koruja, huiveja, pikkutakkeja.

Lisään vielä, että kun mun ystävät kutsuvat minut juhliin, niin he tietävät kenet kutsuvat ja millainen tyylini on. Ei tarvitse jännittää sitä, mitä muut minusta ajattelevat :)

Miehellä on kunnollinen tumma puku, kauniita solmioita. Paitoja voi vaihdella.

Lapsilla (3 kpl) juhlavaatteet vaihtelevat.

Mielestäni tämä ei ole vaikeaa.