Te mammat olitte oikeassa. Nyt pettäjämies anelee armoa.
Teistä useampikin sanoi, että katso vaan, kohta se mies ruikuttaa päästä takaisin. Minä vastasin, että en usko sitä koskaan tapahtuvan. No, ei se mies vieläkään ruikuta, mutta 4 kk eron jälkeen on äänensävy muuttunut. Syksyllä uusi nainen oli "juuri se oikea", nyt hän on tajunnut etsineensä apua pahaan oloonsa ja siihen olisi käynyt kuka tahansa nainen.
Av tietää kaiken. Jälleen.
Voi perkele.
Kommentit (9)
Ja tiedän myös, ettei ap ota miestä takaisin, jos on jo päässyt pahimman shkoin yli. Tsemppiä ap, vielä se päivä paistaa!
Ethän ota takaisin?
Tarkoitan lähinnä sitä, että ei se mies ole vielä oppinut mitään. Hän oikeuttaa omaa käytöstään sillä, että on voinut niin pahoin eikä tajua, että noin itsekeskeisellä käytöksellä on hajottanut perheensä ja kylvänyt epäluottamusta.
Menkää ainaki pariterapiaan ennen mitään päätöksiä.
Mutta mulla on kyllä tuntuma, että sä et ota sitä enää takaisin, kun olet saanut maistaa vapautta. :)
Kukaan ei minua kritisoi, kukaan ei vaadi minulta mitään. Kukaan ei kerro, mistä on lupa unelmoida. Kukaan ei latele, mikä on järkevää ajankäyttöä ja mikä ei.
Vaikka se mahdollisuus tulisi, niin enpä taida haluata edes pariterapiaan. En halua antaa enää mahdollisuutta siihen, että hävitän uudestaan itseni ja tahtoni.
ap
Jos otat miehen takaisin, toistuu sama draama myöhemmin uudelleen. Hänellä on omaa sisäistä pahaa oloaan ja aina löytyy joku syy lähteä pettämään.
Kukaan ei minua kritisoi, kukaan ei vaadi minulta mitään. Kukaan ei kerro, mistä on lupa unelmoida. Kukaan ei latele, mikä on järkevää ajankäyttöä ja mikä ei. Vaikka se mahdollisuus tulisi, niin enpä taida haluata edes pariterapiaan. En halua antaa enää mahdollisuutta siihen, että hävitän uudestaan itseni ja tahtoni. ap
tottakai.
av tietää senkin.
perkele.