Voi eieieieiei!!
Kuinka VOI sattua niin, että kun tulee raskaaksi. Niin ei omalle miehelle!! APUA!
Kommentit (22)
ehkä selviän vielä kun viettelen mieheni tänään!
panosi muistuttavat edes vähän toisiaan ulkonäöltään.
miksi luulet tämän tapahtuneen!!! Mutta ei mieheni tajua!!
moraalisi on?
et ainakaan uskottele että lapsi on miehesi!
lusikka kauniiseen käteen,ja kerrot että käki kävi kylässä.
Kyllä mieheni nyt vaan tulee isiksi ja sillä selvä!
Olet yksi niistä monista joille on käynyt noin. Toivottavasti sinulla oli edes samaa rotua.
On meinaan miehenkin tyhmyydellä rajansa ; )
Kyllä mieheni nyt vaan tulee isiksi ja sillä selvä!
eihän se tule,jos jättää sinut tuon takia!
kyllä mä pitäydyn vain meissä suomalaisissa!! Olisi vaan sittenkin pitänyt valita sen miehen vaimo!!
Olet yksi niistä monista joille on käynyt noin. Toivottavasti sinulla oli edes samaa rotua. On meinaan miehenkin tyhmyydellä rajansa ; )
Missäpäin suomea sunkaltaisia itsekkäitä kusipäitä sikiää??Pohjanmaalla???
Mun mies on kyllä ihan hyvä isä? Ja kuin niin pohjanmaalla? Helsingissä mä asun!!
Jostain että tietääkö mies jotain, ku hällä on toinen.. En muista tarkalleen, mutta samaa sekavaa tekstiä.
enkä ole sama kahjo!! Mikä helvetti siinä on että jos näin sattuu ja sitä täällä kertoo, ämmät luulee heti provoksi!! Onko teidän oma elämänne niin tylsää?
kaikille on käynyt noin, veikkaisin että 8/10 lapsesta on noita käenpoikasia. Mistäs luulette sisarusten erinäköisyyden yleensä johtuvan.
Onnea Ap, parempi että tärppäsi kuin että ei olisi tärpännyt ollenkaan!
enkä ole sama kahjo!! Mikä helvetti siinä on että jos näin sattuu ja sitä täällä kertoo, ämmät luulee heti provoksi!! Onko teidän oma elämänne niin tylsää?
takia,kun ei soisi että kukaa pitää miestään noin tyhmänä,ettei jätä vaikka on paksuna toiselle. ja onneksi mulla on niin tylsä elämä,ettei tarvitse pomppia vieraissa!
Kokeilepa kerran naapuriasi, sitä miestä tai naista. Voi vitsi, miten se piristää seksielämää kummassakin kämpässä!
Miksi helvetissä pitää seurustella jos mieli tekee muita miehiä?
(ja sama toisinpäin)
Toivottavasti se mies kenen kanssa seurustelet jättää sinut.
Sekä se sinun mies, että se kenen kanssa häntä petät.