Lainasin tämän eräästä toisesta ketjusta. Mitä mieltä tälläisestä miehestä?
Nimimerkillä Televisio .Lupa.
[quote]
Televisio .lupa.
minä miehenä kartan häsellystä ja korkeita ääniä. Pidän rauhasta. Television äärellä voin kontrolloida kaikkea. Hälisevät mainoskatkot käännän hiljaiselle tai kanavaa. Jos nainen käskyttää ja lapset huutavat toisaalla on vaikeaa miellyttää kaikkia. Usein ohjeistus on epäselvää ja tahallisen epätarkkaa. Kun teen jotain niin nainen tulee valittamaan että miksi sinä nyt noin teit. Sitten hän antaa rätin ja käskee tehdä jotain muuta.
Kun olen tehnyt jotain muuta, raahaudun takaisin tv:n äärelle, otan taaperon vatsani päälle ja laskemme leikkiä.
Nainen tulee taas. Hyrräilee kuin paarma. Hikoilen hieman ja lapsikin on että häh, miks se mamma siinä huseeraa. Ai se pyyhkii pölyjä, no en tiennyt että sekin pitää tehdä.
Nyt se pyyhkii televisiota. On kuulemma pölyinen. Menetin yhteyden taaperoon. Se meni soittamaan cd-levyjään.
Otan asennon ja valmistaudun kuulemaan saarnaa saamattomuudestani. Hetkinen, esinahkani välissä taitaa olla karva. Menee hetki...
Kas noin. Kuulen taustalta jotain epäselvää. Suuntaan keittiöön. Otan roskat ja katoan pihalle. Poltan tupakan ja jään autotalliin.
[/quote]
Kommentit (31)
ja silloin minuakin suorastaan raivostuttaa jos mies on super energinen ja nuohoaa jotain telkkaria, kun yritän sitä katsoa..
Olet siis niitä miehiä jotka ei näe mitään vikaa itsessään.
Sinun on ehkä parempi pysyä loitolla parisuhteista.
Kiitos vinkistä, toki sitä on itse kunkin syytä tunnistaa omat vikansa. Ikäväkseni täytyy todeta että puolisoni kanssa arki sujuu ilman kodissa koko ajan leijuvaa mustaa ukkospilveä. Pistän kiittimet ristiin, että lapset tuli tehtyä juuri tämän ihmisen kanssa, eikä aiemman höyrypään.
Jatkuva rähiseminen aiheesta tai aiheetta on vähintäänkin yhtä tuhoisaa kodin ilmapiirille kuin vaikkapa jatkuva kotiväkivallan pelko. Samalla asteikolla joku vähäinen kiinnostus kotitöihin tms. on pelkkä hyttysen pieru.
Itse ainakin olisin mielummin suhteessa vaikka alkoholistin kanssa tms. kuin kitkerää myrkkyä suustaan 24/7 suihkivan sprinklerin kanssa.
Mies käytti wc-istuntoihin 45min.
Olisiko wc kyseisen miehen pakopaikka?
Jos ei ole autotallia niin wc voi olla miehen ainut turvapaikka paarmarouvalta.
Järkyttävää miten pieneen tilaan mies joutuu pakenemaan suhdettaan. Moni nainen tietämättään hätistelee miehensä maratoonipaskoille.
Mies käytti wc-istuntoihin 45min.
Olisiko wc kyseisen miehen pakopaikka?
Jos ei ole autotallia niin wc voi olla miehen ainut turvapaikka paarmarouvalta.Järkyttävää miten pieneen tilaan mies joutuu pakenemaan suhdettaan. Moni nainen tietämättään hätistelee miehensä maratoonipaskoille.
turvapaikkaa kotonaan. Mutta siitähän miehet eivät välitä kun pitää itse saada kaikki: elää vapaana poikamiehenä täysihoidossa.
Näillä samoilla naisilla ei ole välttämättä lainkaan
turvapaikkaa kotonaan. Mutta siitähän miehet eivät välitä kun pitää itse saada kaikki: elää vapaana poikamiehenä täysihoidossa.
Tuon takia pitäisi taloudessa olla kaksi vessaa.
Harvemmin miehiä pieni pöly häiritsee. Tuossakin tilanteessa äiti tuli häseltämään isän ja taaperon väliin. Heillä oli tärkeä hetki. Tuli surullinen mieli, kun taapero lähti soittelemaan cd-levyjä ja mies pakeni kotoaan autotalliinsa.
Kuvailiko karva esinahassa tätä tilannetta =) ?
Mutta luinpa sitten erään artikkelin aiheesta ja siinä asiantuntija sanoi, ettei se ihan noinkaan ole. Kyseessä on yhteinen koti ja molempien viihtyminen siellä on tärkeää. Jos naisen viihtymiseen tarvii olla siistiä, kodin siivoaminen on kummankin asia. Ei voi vedota vaan siihen, ettei itseä haittaa se, että joutuu kahlaamaan pölyssä ja roskissa. Eli kyse on yksinkertaisesta toisen tunteiden huomioon ottamisesta.
Väitän (itseni tuntien), että tuo on jonkinlaista miellyttämisen halua ja tarvetta olla rento ja reilu jne, muistamatta, että kyseessä on (ainakin) kahden ihmisen koti ja elämä. Tosin ite kyllä siivoan 90%sesti meillä, mies tosin tiskaa 99%sesti, mutta joka kerta ku siivoan, mua ärsyttää se, että lapset juoksee jaloissa, mies tekee jotain omia juttujaan.... jnejne.. ja voisin ihan hyvin pyytää miestä ottamaan lapset vaik lukemaan tai osallistumaan itse siivoushommiin. Mutta ku ei muka voi aikuista ihmistä käskyttää.. ja kuka lopulta kärsii? no, minä ite.
Eli väärin on sekin, että sen pitäis aina siivota, jota sotku kiusaa.
Mies yrittää levätä ja häneltä haetaan huomiota.
kun olen juonut pannullisen Juhlamokkaa?
Siivous ja kahvin juonti kuuluu yhteen. Ne ovat erottamaton osa toisiaan ja miehelle tiuskiminen myös!
Syypää voi olla anoppikin.