Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ollut kaasona raskaana?

Vierailija
18.03.2011 |

Itseäni huolettaa.

Morsian ei vielä tiedä asiasta.

Pelottaa, että hän suuttuu, vaikken usko raskauden vaikuttavan asiaan.

Häiden aikaan tulen olemaan raskauden puolivälissä.

Onkohan olemassa kaason asuja "valaille".

Asia ahdistaa vielä enemmän, koska en ikimaailmassa halua mitään niin paljon, kun olla raskaana ja lapsen. Ja sitten ajattelen näin... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian tiesi kysyessään, että olen raskaana. Häiden aikaan laskettu aika oli vähän reilun kuukauden päässä. Häät olivat tosin aika pienet ja kaason velvollisuudet lähinnä liittyivät hääpäivään ja polttareihin...

Hyvin meni, vaikka itse sitä vähän aluksi pelkäsin. Oli kuuma kesäpäivä, mutta onneksi illaksi viileni. Näistä häistä jäi vain mukavia muistoja :)

Vierailija
2/4 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huolettaa.

Morsian ei vielä tiedä asiasta.

Pelottaa, että hän suuttuu, vaikken usko raskauden vaikuttavan asiaan.

Häiden aikaan tulen olemaan raskauden puolivälissä.

Onkohan olemassa kaason asuja "valaille".

Asia ahdistaa vielä enemmän, koska en ikimaailmassa halua mitään niin paljon, kun olla raskaana ja lapsen. Ja sitten ajattelen näin... :(

Mutta mikä helvetti on kaason asu? Joku samanlainen kuin lasten naamiaisasut? SpidenWoman-puku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaason tehtävähän alkaa jo ennen häitä. Eli olin suunnittelun ja polttarien yms. ajan raskaana. Häät olivat 10 päivää synnytyksestä (meni aika reippaasti yli..), se oli ikävin juttu.. Pääsin häihinkin, pumppasin maitoa ja vauva oli vähän aikaa isovanhempien ja isän kanssa. Mutta ei ollut kovin kivaa olla sitä aikaa erossa, ja toisaalta olisi ollut kiva olla juhlissa pidempään. Tämmöistähän se aina on, toisaalta-toisaalta, vaikka tietysti vauva vie voiton tuollaisissa tilanteissa :)

Vierailija
4/4 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viikkoa ennen häitä tietää olevani raskaana. En kertonut kenellekään ettei varsinkaan morsiammen tarvitse miettiä minun jaksamisiani hääjärjestelyissä ja itse häissä.

Kyllä varmasti löytyy kauniita äitiys/juhla vaatteita. En voi uskoa että tuosta tulee mitään ongelmaa vaan morsian on onnellinen puolestasi.