Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla tätä vaiettua ongelmaa hotelliaamiaisella?

Vierailija
18.03.2011 |

Joka IKINEN kerta (silloin kun harvoin sinne pääsen) pääsen hotelliaamiaiselle, sen ihanuunden pilaa seuraavanlainen ongelma:

Nautin herkuista, alan olla siinä pisteessä, että jotakin voisin vielä ennen jälkiruokaa ottaa. Mutta sitten se iskee! Järkyttävä paskahätä! Mykrä kurkkii jo kolostaan. Sitten yritän kiireellä, kaukana nautinnosta, survoa viimeisiä sapuskoja suuhuni ja kiireen vilkkaa huoneeseen paskalle.

Joskus, todella harvoin onnistun kakkaamisessa jo ennen aamupalalle menoa, mutta erittäin harvoin. Silloin kyllä voin nauttia aamiaisesta tuntitolkulla...

Millä keinoin pääsisin ongelmastani eroon?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättyäni, jotta saisin tehtyä tarpeeni ennen aamiaiselle menoa.

Vierailija
22/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti kerran viikon lomamatkan aikana, käyn nimittäin kerran, max 2 kertaa viikossa kakalla.

Lomamatkoilla myös yleensä ummessa, luulen, että johtuu lentomatkoista kun istuu pitkän aikaa suoli mutkalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palata sitten takaisin nauttimaan aamiaista.

Saahan siellä syödä vaikka koko aamiaistarjoilun ajan.

Kaikesta sitä ihmiset ongelman tekevätkin.

Vierailija
24/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kotona voi kakalla käynnin jälkeen mennä jatkamaan kesken jäänyttä ruokailua, jos näin pääsee käymään.

sekä

Hotellin aamupalalla tai ravintolassa kesken kaiken ei kehtaisi mennä vessa-asioille ja palata takaisin.

Pitää sanoa kuin Pasila -ohjelmassa... Jännää...

Vierailija
25/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota microlax-peräruiske, odottele hetki, kakkaa ja mene aamiaiselle.

Vierailija
26/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva sitten miettiä että juoksenko takaisin, kävelenkö jalat ristissä vai syöksynkö lähimpään puskaan. Mun on käytännössä juostava vessan ympäri, jotta se on lähellä kun hätä iskee.

Käyn puskissa - valitsen reitit sen mukaan.

Vierailija
27/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ällöä on käydä välissä paskalla? On kyllä outoja asioita mitä kukakin miettii ja nolostelee.

Vierailija
28/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä pääse vessaan kesken. Haluaisin syödä meriaamiaisella muutakin kuin puolikkaan sämpylän jotta jaksan paremmin iltapäivään. Vaan joka kerta se IsoHätä kurkkii olan takaa ja on lähdettävä ravintolasta vessaan. Takaisin ei voi mennä ja rahat menee hukkaan, nälkä jää :(

En viitsi olla ilonpilaaja ja olla ottamatta sitä aamiaista kun mies haluaa sinne ja minut seurakseen.. joskus olen herännyt 30min ennen aamupalalle lähtöä ja kuljeksinut hiukan niin tulee se hätä jo ennen ruokailua.kokeile.

Vierailija
29/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ON! Käyn vääntämässä tortut ravintolan vessaan ja jatkan aamiaisen syömistä :)

Vierailija
30/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen laivan ravintolasta mennyt vessaan ja tullut takaisin. Sanon vain sille hovimestarille (?), että käyn naistenhuoneessa ja palaan pian.

Vierailija
31/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä pääse vessaan kesken. Haluaisin syödä meriaamiaisella muutakin kuin puolikkaan sämpylän jotta jaksan paremmin iltapäivään. Vaan joka kerta se IsoHätä kurkkii olan takaa ja on lähdettävä ravintolasta vessaan. Takaisin ei voi mennä ja rahat menee hukkaan, nälkä jää :(

En viitsi olla ilonpilaaja ja olla ottamatta sitä aamiaista kun mies haluaa sinne ja minut seurakseen.. joskus olen herännyt 30min ennen aamupalalle lähtöä ja kuljeksinut hiukan niin tulee se hätä jo ennen ruokailua.kokeile.

Vierailija
32/32 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa onnellisia, mua aina ummettaa matkoilla

sama, pitkillä reissuilla alkaa jo mahakin oleen kipee, mutta paskaaminen ei onnistu. sit kun kotiovi on näkyvissä niin juosten suoraan vessaan! :D