Kierukan käyttäjille kysymys kuukautisiin liittyen! Apuanne kaivataan.
Olen ymmärtänyt, että kierukan kanssa ei saa käyttää tamppooneja. Kuinka ihmeessä sitten pystyy käyttämään stringejä esim. juhlapuvun alla????
Kommentit (8)
että en todellakaan tarvitse tamponeja. Pikkuhousunsuojat riittävät. Niitä on string-mallisiakin.
kuukautiset, mutta nyt vuosi hormonikeirukan laiton jälkeen olen saanut aivan normaalit menkat, jotka saattavat jakua 8 päivää!? Rasittavaa!
ap
Tänään ehdit vielä harjoitella käyttöä. Hopi hopi.
On varma ja siisti.
Löytyykö niitä apteekista sieltä intiimihyllyltä? Onko sen käyttö vaikeaa, kun puhut reenaamisesta???
ap
Ei se nyt vaikeeta ole. Mutta pitää tottua laittamaan se, se voi vaatia harjoittelua, samoin pois ottaminen. En ehkä juhlissa "treenaisi".
Tänään illalla ehdit ensin kokeilla suihkussa tai ihan wc. pytyllä. Rutista kupin lyttyyn ja laitat sisään, tampoonin tapaan. Kokeilet vielä, että se "aukesi", eli ei ole enään litissä.
Sitten ei muuta. Muutaman tunnin kuluttua voit kokeilla ottaa pois. Rentona, sormet sivuille, ja litisät kuppia hieman, että voit vetää pois.
Helpottaa niin elämää! Mulla ollut jo, hmm, taitaa olla 6 vuotta? Sama käytössä, eikä vieläkään tarvetta vaihtaa. Kiehautan menkkojen jälkeen ja laitan säilytyspussiinsa odottamaan seuraavaa käyttöä. Toki pesen aina tyhjentämisen jälkeen, mutta en keittele välissä. Ei ongelmia.
kolmas kierukka jo käytössä ja kyllä mä käytän tampooneja.
Eikä ole ollut ongelmia. Kai se sellainen "kaiken-varalta-suositus"