Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan käyttäjille kysymys kuukautisiin liittyen! Apuanne kaivataan.

Vierailija
18.03.2011 |

Olen ymmärtänyt, että kierukan kanssa ei saa käyttää tamppooneja. Kuinka ihmeessä sitten pystyy käyttämään stringejä esim. juhlapuvun alla????

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas kierukka jo käytössä ja kyllä mä käytän tampooneja.

Eikä ole ollut ongelmia. Kai se sellainen "kaiken-varalta-suositus"

Vierailija
2/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän stringejä joka ikinen päivä, juhlapukuja harvemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en todellakaan tarvitse tamponeja. Pikkuhousunsuojat riittävät. Niitä on string-mallisiakin.

Vierailija
4/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että!!!!

Vierailija
5/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset, mutta nyt vuosi hormonikeirukan laiton jälkeen olen saanut aivan normaalit menkat, jotka saattavat jakua 8 päivää!? Rasittavaa!

ap

Vierailija
6/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ehdit vielä harjoitella käyttöä. Hopi hopi.

On varma ja siisti.

Vierailija
7/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö niitä apteekista sieltä intiimihyllyltä? Onko sen käyttö vaikeaa, kun puhut reenaamisesta???

ap

Vierailija
8/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt vaikeeta ole. Mutta pitää tottua laittamaan se, se voi vaatia harjoittelua, samoin pois ottaminen. En ehkä juhlissa "treenaisi".

Tänään illalla ehdit ensin kokeilla suihkussa tai ihan wc. pytyllä. Rutista kupin lyttyyn ja laitat sisään, tampoonin tapaan. Kokeilet vielä, että se "aukesi", eli ei ole enään litissä.

Sitten ei muuta. Muutaman tunnin kuluttua voit kokeilla ottaa pois. Rentona, sormet sivuille, ja litisät kuppia hieman, että voit vetää pois.

Helpottaa niin elämää! Mulla ollut jo, hmm, taitaa olla 6 vuotta? Sama käytössä, eikä vieläkään tarvetta vaihtaa. Kiehautan menkkojen jälkeen ja laitan säilytyspussiinsa odottamaan seuraavaa käyttöä. Toki pesen aina tyhjentämisen jälkeen, mutta en keittele välissä. Ei ongelmia.