Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta tehomyyjä, kannattaako jatkaa?

Vierailija
03.03.2011 |

Huuto.netissä myymistä siis. Miten olette kokeneet tuon, että kaikesta pitäisi maksaa firmalle?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä tavaroitaan?

Vierailija
2/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistakaapeista pois, eli tämä tehomyyjätitteli täyttyy melko nopeasti pienistä ja halvoista tuotteista. Kirpputorille en viitsi enää kamoja roudata.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huutonetti laskuttaa sitten nämä osuudet mitä pitää maksaa heille?

Vierailija
4/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahanahneelle firmalle. Ne on alkaneet lisäämään maksullisia palveluja ja päivässä saavat sievoisen summan rahaa. Kyllähän nuo isot firmat osaa konstit.

Itse olen alkanut laittamaan hintavarauksen niin isoksi ettei kukaan huuda sitä ja sitten kun kohde sulkeutuu niin joku ttaa yhteyttä ja neuvottelen sopivan hinnan.

Olen myös ennen sulkeutumista lisännyt kohteeseen, että jos hv ei täyty niin ota yhteyttä.

En maksa kusipäille palvelusta joka heille ei maksa euron euroa.

Vierailija
5/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pitää vuoden tauon kun tulee sata myytyä kohdetta täyteen :P

Mites kun se 100 kohdetta tulee täyteen niin eihän niistä vielä veloiteta mitään? VAan niistä mitä sen jälkeen myy?

ap

Vierailija
6/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas vituttaa tämmönen kikkailu. Huutamatta jää. Peruslasten vaatteista se huuto.netille menevä osa on muutama hullu kymmenen senttiä. Siksitoiseksi, ilmaseksiko niiden pitäisi palvelua ylläpitää?

Vierailija
7/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pitää vuoden tauon kun tulee sata myytyä kohdetta täyteen :P Mites kun se 100 kohdetta tulee täyteen niin eihän niistä vielä veloiteta mitään? VAan niistä mitä sen jälkeen myy? ap

vaan kun alkaa se tehomyyjänä olo niin sitten alkavat veloittamaan tulevista myydyistä kohteista. Minulla kun olen myynyt 8 kohdetta tästä eteenpäin niin sitten saavutan tehomyyjän tittelin, mutta nyt jarrut pohjaan ja en myy yhtään vaan laitan kaikkiin korkean hintavarauksen ja en myy mitään osta heti hinnalla.

Vierailija
8/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas vituttaa tämmönen kikkailu. Huutamatta jää. Peruslasten vaatteista se huuto.netille menevä osa on muutama hullu kymmenen senttiä. Siksitoiseksi, ilmaseksiko niiden pitäisi palvelua ylläpitää?

monet maksaa jo etusivun ilmoituksista tai muista korostustavoista ja tämän lisäksi pitäisi maksaa tehomyyjäpalkkiota. ei se olekaan jostain rievusta paljon, mutta jos ko. henkilö myy vaikkapa tiskikoneen, pöytäsarjan, vaunut tms. lisäksi joskus niin aina menee maksu. Lisäksi tuo veloitus on rahankeräystä ja ahneutta koska jos osaat laskea saa tuo huutonet päivittäin huikean summan rahaa. Kuitenkaan eivät paranna palvelua tehomyyjiä ja muita kohtaan vaan rokottavat. Joku voi laittaa tehomyyjälle kostopalautteen ja jos pyytä poistamaan sen niin joku Kari niminen henkilö ylläpidosta ilmoittaa, että noilla roistoilla on oikeus laittaa palautteet ja ei poista niitä.

Siis on törkeää rahastaa palveluista jos ne huononevat.

Vierailija
10/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahanahneelle firmalle. Ne on alkaneet lisäämään maksullisia palveluja ja päivässä saavat sievoisen summan rahaa. Kyllähän nuo isot firmat osaa konstit.

Itse olen alkanut laittamaan hintavarauksen niin isoksi ettei kukaan huuda sitä ja sitten kun kohde sulkeutuu niin joku ttaa yhteyttä ja neuvottelen sopivan hinnan.

Olen myös ennen sulkeutumista lisännyt kohteeseen, että jos hv ei täyty niin ota yhteyttä.

Miksi huutonetin pitäisi olla ilmaista? Jokuhan sitä ylläpitää, vissiin mielestäsi työtunnit ovat ilmaisia. Ja pääosin on vielä käyttäjilleen ilmaista, esim. ostajalle täysin. Korostustuotteita ei ole pakko ostaa.

Ja vielä tuohon provikkaan, millä kirpputorilla olisi noin pieni provisioprosentti? Ja päälle vielä pöytävuokra ja pöydän kunnossapito...

Vierailija
11/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahanahneelle firmalle.

on varmaan joku trokari, joka koko ajan myy jotain, ostaa halvalla ja myy kalliilla. Kai tuollainen pieni provikka silloin rupeaa noin korpeamaan, kun ILMAISEKSI pitäisi saada rahaa itselle... Hyvä vaan, jos saataisiin nämä pois. Ja itse en ainakaan ota mitään yhteyttä, jos hv ei ole ylittynyt. Silloinhan voi helpommin joutua huijatuksikin.

Vierailija
12/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok, että joku tollanen systeemi on, mutta se tuntuu epäreilulta, että pienistä kohteista se sata tulee täyteen melkein heti, mutta vain muutaman isomman, rahamääräsesti paljon suuremman, kaupan tehneille ei tätä napsahda. Ostajana tuo pelottaa myös siksi, että johtaako tuo pienempien huutojen katoamiseen ja erilaisten pakettien ym. yleistymiseen.

Samoin ois kiva, jos tehomyyjät sais jonkun konkreettisen lisähyödyn, esim. kuvan listaukseen tmv, mikä muuten on maksullista.

Vierailija
13/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn käytettyjä lastenvaatteita ja joskus hinta jää siihen 0,20 €:n joten se sata tulee todella nopeasti täyteen.

ap

Vierailija
14/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että jokainen voi sitten huutaa mieleisensä "paketin" vaatteista.

ap

Vierailija
15/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon merkkikamaa myynnissä ja niistä saa huutiksessa paremman hinnan kuin muualla. Suurimman osan merkittömistä perusvaatteista yms. pyrin myymään muualla. Musta tuo palkkio ei ole mitenkään paha summa, on ihan ok periä pieni maksu tuollaisesta palvelusta. Maksaahan se kirppispöytäkin.

Vierailija
16/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sata kohdetta on kuitenkin osoitus siitä, että käyttää ko kanavaa aktiivisesti.

Vierailija
17/18 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn käytettyjä lastenvaatteita ja joskus hinta jää siihen 0,20 €:n joten se sata tulee todella nopeasti täyteen. ap

Yritin äkkiä löytää mikä oli suurin perittävä välityspalkkio mutta en löytänyt. Muistelisin sen olevan jotain kympin luokkaa eli vaikka myisit tuhannen euron kohteen, niin siitä ei mene välityspalkkiota suhteessa yhtä paljoa kuin halvemmasta tuotteesta.

http://www.huuto.net/tehomyyja-info

Vierailija
18/18 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn käytettyjä lastenvaatteita ja joskus hinta jää siihen 0,20 €:n joten se sata tulee todella nopeasti täyteen.

ap

Ilmeisesti se 1 sentti välityspalkkiota ko. kaupasta on mielestäsi aivan liian paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän