Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karismaton Kiira Korpi

Vierailija
17.03.2011 |

Just näin tän luistelijan uuden maitomainoksen ja jäin kyllä monttu auki tuijottamaan. Liikuttaa päätään ja lausuu kuin itiksen pissikset aikanaan. Tämäkö on se Suomen suurin kaunotar?

Harmittaa, kun välillä joku kaunis ihminen paljastuu noin persoonattomaksi ja valjuksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivasti puhuu opettajamaiseen sävyyn niille lapsille. Ja on tosi kaunis, mut mä olenkin jo viiskymppinen, eikä mulla ole enää tarvetta haukkua jotakuta kaunista ihmistä rumaksi ihan vain kateuttani. Joskus ihmetyttää, kun täällä listataan rumia naisia tai väitetään jotain kaunista naista ihan taviksen näköiseksi.

Vierailija
22/28 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaikka olisi kaunis, jos naama ei ole symmetrinen kuten Soinilla. Ihminenhän näkee ensimmäisenä epäsymmetrian ja vierastaa sellaista, koska se saattaa kieliä jostain kehitysvammasta tms. Luonnovalinta juttuja siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle on siis helpompaa jos joku ruma paljastuu persoonattomaksi ja valjuksi. Älä turhaan ole kateellinen kauniille.

Mielestäni persoonattomuus on kaikille pahaksi, niin rumille kuin kauniillekin. Olen itse sitä mieltä, että jos joku ihminen otetaan mainostamaan jotakin tuotetta, tulisi hänen tukea tuotteen myyntiä. Kaunis ja karismaton ihminen sopii mainokseen, jossa ei tarvitse puhua, kuten siihen jogurttimainokseen, jossa Kiira aiemmin oli. Mutta kun suunsa aukaisee, niin silloin tarvitaan ihmistä joka osaa puhua. Ja se on aivan sama oli tuo ihminen sitten kaunis tai ei. Karismaattiselle ihmiselle ulkonäöllä ei ole juuri väliä.

Ihmettelen, miksi mainoksen tekijä on antanut Kiiran puhua, sillä se ei ole hänen vahvin alansa missään nimessä. Itse olisin nähnyt vaikka Tuija Piepposen ennemmin hänen tilallaan vakuuttamassa minut ostamaan maitoa. Hänen karismansa olisi saattanut vaikuttaa ostopäätökseeni. Mutta valitettavasti ostaripuhe ei riitä minua vaihtamaan merkkiä, ei vaikka puhuja olisi kaunis kuin kedon kukka.

Kiira on kaunis ja lahjakas luistelija. Mutta tämänkaltaiseen esiintymiseen hän tarvitsisi vielä paljon enemmän kokemusta.

T: AP

Vierailija
24/28 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tuon mainoksen nähtyäni joudun olemaan ap:n kannalla. Opettavainen sävy, vähän niin kuin koulussa esitelmää pitäisi ja sitten jähmettynyt hymy huulilla... Miksi ihmeessä ei laiteta sitä urheilijaa tekemään sitä, missä hän on hyvä eli luistelemaan?

Täytyy sanoa, että myös Laura Lepistön ulosanti noissa luistelun jälkeisissä haastatteluissa ontuu ihan samalla tavalla kuin Kiirallakin, mutta se taas ei meikäläistä ärsytä, kun ei ole kysymys mainoksesta vaan urheilusuorituksen kommentoinnista.

Vierailija
25/28 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on turha haukkua Kiiraa. Mainostaja on hänet mainokseen halunnut ja tuollaisena hyväksi todennut maitoa mainostamaan. Ei hän ole näyttelijä tai puhetyöläinen ammatiltaan.

Vierailija
26/28 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiohan on Kiiran rahakas sponsori joten kai sen jotain pitää tehdä rahojensa eteen. Ja olen ihan varma, että miehille tuo mainos kelpaa mainosti. Monet on kommentoineet, että sillä on hirveä ääni, mutta ulkonäkö kyllä korvaa sen mainosti. Ja monet naisetkaan ei varmasti näe mainoksessa mitään ihmeellistä mikä nyt vaikuttaisi ostopäätökseen..

Vierailija
27/28 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä karismattoman ihmisen esityksiä? Ja tossa ekassakin se on vasta 15 v. Eiköhän ole tärkeämpää, että hän menestyy lajissaan niin hyvin, että saa myös sponsoreita ja 70 000 euron vuositulot narisevasta äänestään huolimatta.

Vierailija
28/28 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole tärkeämpää, että hän menestyy lajissaan niin hyvin, että saa myös sponsoreita ja 70 000 euron vuositulot narisevasta äänestään huolimatta.

ja sponsori-Audin mikä on av-mammojen mielestä menestyksen mittari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi