Gynekologinen vaiva -minne mennä Helsingissä?
Jos tarvitsen mahdollisimman pikaista apua gynekelogiseen vaivaan, menenkö ensin terveysasemalle, Naistenklinikalle vai jollekin yksityiselle lääkäriasemalle?
Ei aavistustakaan, miten pitäisi toimia täällä.
Kiitos, jos joku voisi auttaa!
Kommentit (7)
Jos et ole päivystyspotilas, niin vaihtoehdot on terveysasema tai yksityinen lääkäri.
Liki jokaisella lääkäriasemalla on gynekologipalveluja ja niihin saa kyllä yleensä ajan saman tien.
Jos on päivystysasia, niin sitten tietysti naistenklinikka on mahdollisuus.
Itse menisin yksityiselle
Ote oli siis minun vastauksestani. Kuka lainauksen ja jatkokysymyksen teki, ei ole tiedossani.
Ehdotin tuota, koska omalla kohdallani annetulla paikkakunnalla (Helsinki) olisi yksinkertaisinta. Tuttu paikka, saa suoraan avun ja ei tarvitse usein kovinkaan kauaa odotella. En tosin edes ole ollut julkisen puolen gynen vastaanotolla, vain siis Femedassa - mutkattomin ja vaivattomin vaihtoehto itselle, mutta ap katsoo toki oman tarpeen mukaan.
Suosittelu on vaikeaa muulta pohjalta, kun ei tarkemmin toisen tilannetta tunne. Ap ei asettanut ehtoja vastauksille, toistaiseksi.
Olen siis vasta muuttanut Helsinkiin ja Suomessa asuessa en ole vielä tarvinnut gynekologia aikaisemmin. En siis ollenkaan tiennyt, minne kannattaisi mennä ja mistä saada apua akuuttiin juttuun.
Ap
Voit soittaa terveyspalvelujen neuvontaan, siellä osataan aina auttaa.