Aika helppoa se pettäminen kuitenkin on!
Siis noin niin kuin teknisesti. Eli kuinka on edes mahdollista että mies ei huomaa mitään!! Mutta nyt on ainakin eri elämät balanssissa. Joku joka maksaa laskut ja joku jonka kanssa sujuu seksi!
Kommentit (10)
pärjää nyky-yhteiskunnassa hyvin, voi erottaa tunteet ja teot toisistaan eikä moraaliakaan tunneta.
Niin kun mietitte tätä yhteiskuntaa ja tätä päivää. Onko siellä moraalista tietoakaan? Ajatusmalli on minä minulle kaikki heti!! No, mikse siis minullekin kaikki! On ihanaa kun ei tarvitse olla taloudellisesti huolissaan ja ihanaa kun voi nauttia seksistä niin kuin se itselle tuntuu hyvältä!
Hyvä kun menee hyvin. Toivottavasti miehelläsikin kun saa selville
ettei tarvitse mitään pettämisiä ja balansseja miettiä.
Tuskinpa mieheni selville saa kun ei vielä ole saanut, mutta saa jos saa! Harvallapa käy niin hyvä säkä että balanssit on kohdallaan joka osastolla
Niin kun mietitte tätä yhteiskuntaa ja tätä päivää. Onko siellä moraalista tietoakaan? Ajatusmalli on minä minulle kaikki heti!! No, mikse siis minullekin kaikki! On ihanaa kun ei tarvitse olla taloudellisesti huolissaan ja ihanaa kun voi nauttia seksistä niin kuin se itselle tuntuu hyvältä!
Minä ainakin vastaan vain omista teoistani, enkä haluaisia satuttaa miestäni noin, enkä riskeerata lasteni turvallista kotia.
Kiva sulle! Meillä ei onneksi ole lapsia eikä kai tulekaan jos miehestäni kiinni! Itse vastaan myös teoistani. Ja tällä hetkellä nautin!
Olen niin pitkälle minäkin päässyt, että teknisesti ottaen voin sanoa olevan helppoa. Tosin ihan itse maksan kaiken noin niinkuin illanvietoissa jne. Mutta entä se epätekninen puoli? Kuinka ap sen olet hanskannut? Vinkkejä otetaan vastaan kunka omantunnon ääni vaiennetaan! Peltoreita ei voi käyttää, se on hiukan huomiota herättävää.