Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oivoi..mistähän sitä löytäs kisulle kodin..

Vierailija
17.03.2011 |

Me otettiin meille majoitukseen kaunis nuori tyttökissa etsimään omaa loppu elämän kotiaan. Ollut jos usemman kuukauden, kyselyjä ollut, mutta turhia. Nuoria kylläkin ottamassa, mutta ei sellaiselle enää, koska sellaiselta lähtöisinkin.

Tyttö parka. :(

kaikki haluaa vaan ihan pieniä pentuja ja tämähän on "jo" 6kk.

On niin mahtava luonteinen ja ihana energinen seura kissa, mut ei kelpaa kun se parasta ennen päiväys on mennyt.

Apulat ja kaikki kokeiltu ja ei onnaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi paljon tuo kissa! (:

Lähetä kuvia ja tietoja: the-makela@hotmail.com

Vierailija
2/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei taitais kisu jättää huomioimatta meidän marsua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ylempi

Vierailija
5/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole eläimen vika, mutta tahdon, että oppii pennusta meihin ja saan itse kouluttaa hänet.Ja koska meillä lapsia haluan sen tottuvan heti lapsiin. Tosin kyse koirasta.

Toivon kuitenkin,että löydätte kodin :)

Vierailija
6/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun meilläkin on jo kaksi kissaa ja kämpässä rajoitettu tila sekä vauva, joka saattaa stressata pentua varsinkin jos on kokenut kovia. Voisin mielelläni ottaa tuollaisen söpön kisun. Toinen meidän kissoista onkin tullut aikuisena meille (oli 8v silloin) kun piikille olis muuten mennyt.

Vierailija
9/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole eläimen vika, mutta tahdon, että oppii pennusta meihin ja saan itse kouluttaa hänet.Ja koska meillä lapsia haluan sen tottuvan heti lapsiin. Tosin kyse koirasta.

Toivon kuitenkin,että löydätte kodin :)

Vierailija
10/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksaisi sitä pentuaikaa. Otinkin pari vuotiaan kissan löytyeläinkodista ja hyvin on toimeentultu. Tosin meillä ei pieniä lapsia.

En varmaan ainoa ole laatuani. Toivotaan, että löytää kisu kodin :)

Vierailija
11/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on tottunut lapsiin, meillä itsellämme 4v ja 1v6kk.

On hirmu hyvä sopeutumaan ja tottumaan uusiin tilanteisiin. Kovia ei oo kokenut, mut se joka tämän otti ei miettinyt loppuun saakka.

Vierailija
12/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotakuta OIKEASTI kiinnostaa:

pienellekoti@hotmail.com

Vierailija
13/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinvaihtajat ry:n porukkaan, sitäkautta tuttavani kissa löysi uuden kodin!

Vierailija
14/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna ollaan menossa heinolaan

Vierailija
15/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilen!

Vierailija
16/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juuri sen värinen, jonka haluaisin. Olen ihan krooninen kissakuumeilija, mutta kuumeeksi tämä valitettavasti vain jääkin, sillä meillä on perheessä niin superallergikko, ettei kissaa voi edes harkita.

Toivottavasti kissa löytää hyvän kodin! Uskon kyllä, että tuon ikäisellekin olisi vielä ottajia, minua ainakaan se ei estäisi, jos muuten mahdollisuus kissaan olisi.

Vierailija
17/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pikkuinen löytää pian hyvän kodin. Ottaisin sen itse, jos minulla ei olisi jo nyt yhtä ylimääräistä kissaa hoidossa "toistaiseksi". Miksi ette pidä kisua itse?

Vierailija
18/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tilat on rajalliset ja meillä on ennestään oma iso kollikissa, kaksi lasta ja iso koira tulossa.

Eri asia olisi jos meillä olisi kissoille myös rajaton ulkoilumahdollisuus.

Vierailija
19/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes katsonut kuvaa kun olen tälläinen löytöeläinten "pelastaja"-luonne. :)

Meillä on yksi tyttökisu joka on löytölapsi metsästä, haettu löytöeläinhoitolasta ja ollut meillä jo 7 vuotta.

Asuimme vuoden Espanjassa minne tietysti kissa seurasi mukana ja siellä annoimme kodin yhdelle löytökoiralle ja kun palasimme Suomeen tuli kumpikin karvahousu mukaamme. Koirakin ollut meillä nyt 2v.

Kummatkin rauhallisia luonteeltaan ja lapsiperhe ollaan, joten jos oikeasti kisunne tarvitsee kotia niin voisimme ajatella sellaista tarjoavamme.

Meidän perheen karvatassut on aina hoidettu asianmukaisesti eli rokotettu on ja madotettu, sirutettu ja leikattu. Ja mikäli kissanne saisimme hoiviimme niin tavatessamme lemmikkimme kertoisi oleskeluoloistansa enemmän kuin tuhat sanaa. :)

Tässäpä osoitteeni mikäli tarvetta ilmaantuu: jennyshome@windowslive.com

Mutta pääasia on, että kissa löytää oikeasti välittävän omistajan jonka kanssa saisi loppuelämänsä viettää leppoisasti. Onnea etsintöihin mikäli täältä ei jo osunut sellainen kohdalle. :)

Vierailija
20/29 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna ollaan menossa heinolaan

Olette vain niin kaukana :( Heinola olisi jo lähempänä, mutta meillä ei ole mahdollisuutta ajella sinne viikonloppuna.

Ei kisua saisi mitenkään keski-uudellemaalle? :)

Tuo ikäkin olisi just passeli, kun en halua luovutusikäistä, mutta pennun kuitenkin. 6kk ikäinen kissa on pentu vielä, tai ainakin juniori :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä