Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä idiootteja tulee? toisen omaisuudella ei ole mitään väliä.

Vierailija
17.03.2011 |

Vierailija - 17.3.2011 13:18 (1/42)

Törmäilin parkkiksella :(

Peruutin vahingossa toisen auton takapuskuriin. Katsoin, että toiseen autoon jäi vain vähän maalia puskurin päälle ja poistuin. Lähtee kait vahalla tms? Minulla ei ollut mukana kännyä, paperia, ei kynää. Lisäksi vauva 3vkoa itki kovasti istuimessaan, joten oli kiire pois. Omassa autossakin vain maali pois sentin matkalta takaa.

Nuhdelkaa nyt, kun harmittaa jo silti sekä itsen, että toisen puolesta :(

Mitä itse olisit tehnyt?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista autoa kolaroit ja missä?

Vierailija
2/17 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin autoon ja puskuri siitä halkesi. Omaan autoon ei tullut naarmuakaan.

Mondeossa on iso muovipuskuri joka halkesi pienestä hipaisusta.

Ei olisi tullut mieleenkään olla ilmoittamatta vahingosta. Kustannusarvio on 1000 euron luokkaa.

Menee liikennevakuutukseen, bonukset tippuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan kertaa auton omistaja ei edes nähnyt sitä nirhaumaa mutta tottakai rehellinen täytyy olla.

Vierailija
4/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kynä, että olisi voinut puhelinnumeronsa jättää. Ihme kun ei sitten puhelintakaan, odottamaan et voinut jäädä, jos lapsi huutaa koko ajan. No- en tiedä mitä itse olisin tehnyt.

Vierailija
5/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maali lähtee kyllä pois, ja auto on muutenkin romu ennen kuin siitä kolhusta mätänee.

Vierailija
6/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotenkin arvasin, että kyse on autosta. En mä vetäisi niin pultteja, jos joku meidän autoon törmää. Niitä sattuu niin paljon, että ihme onkin, jos joku selviää elämänsä ilman, että kukaan kolhii hänen autoaan.

Mutta kun tuo ei ole ainoa asia, missä toisen omaisuutta ei kunnioiteta. Graffitteja on vedetty jo iät ja ajat toisten omaisuuden kylkeen. Kuusivarkaissa käynti on joillekin perinne. Myymälävarkauksia verrataan joskus jopa harrastuksiin. Ja niin edelleen.

Kaikissa näissä ja miljoonassa muussa asiassa se vahingonteko kohdistuu jonkun toisen omaisuuteen, mutta tyypillistä on se, että asiaa vähätellään. Mitäs se graffitti haittaa, kun se on täällä teollisuusalueella takapihalla. Mitäs yksi kuusi vähemmän haittaa, kun kuusia metsässä riittää. Eikä myymälävarkaus ole mikään rikos, kun se tavara ei ole kenenkään omaa, vaan kaupan.

Tää vähättelevä asenne on raivostuttavaa. Ihan kuin toisen omaisuutta saisi vahingoittaa, jos itse arvioi sen vahingon vähäiseksi. Viis omistajan arviosta.

Että jotain on kasvatuksessa mennyt pieleen jo vuosikymmeniä, sillä ei nää ilmiöt mikään ole mitenkään uusia.

Vierailija
7/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua huolestuttaa ihmisten välinpitämättömyys maassa makaavien lähimmäistensä suhteen.

Vierailija
8/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua huolestuttaa ihmisten välinpitämättömyys maassa makaavien lähimmäistensä suhteen.

Etkö ymmärrä sitä?

Vierailija
9/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä sitä?

Vierailija
10/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet kai niitä jotka ei ymmärrä kuin materian päälle.

Eli sun mielestä toisten omaisuutta saa rikkoa tai vahingoittaa? Jos on eri mieltä, on materialistinen?

Vierailija
11/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskurin korjaus ja maalaus voi maksaa jopa 1500 - 2000€ !Näin oli tutulla jonka autoon törmättiin eikä jätetty yhteystietoja.

Mutta uskon että paha saa palkkansa, joten ehkäpä nuo idiootit jotka vahingoittaa toisen omaisuutta saavat joskus sen kaiken paskan takaisin.Ehkäpä heidän auto varastetaan ja vaikka poltetaan, se on vain auto :D

Vierailija
12/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa heidän mielestään kolhia miten haluavat.

Meidänkin autossa on kyljessä lommoja. Monesti olen ajanut autoni kauemmas toisista autoista, suurinpiirtein viimeiseen riviin missä on tilaa. Siltikin sillä välin kun on kaupassa, joku fiksu ihminen ajaa autoni kylkeen kiinni ja tadaa, ovessa taas lisää lommoja. Vaikka tilaa olisikin jättää oikea rako. Eikä muita autoja ole siinä rivissä kuin minun ja jonkun muun.

Vierailija
13/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkirikokset jäävät kauas jälkeen.

Joten sen perusteella autostaan huolissaan olevat voivat nukkua yönsä rauhassa. Toista se on henkikullan kanssa, se ei ole monestikaan paljon minkään arvoinen. Nähty on niin monesti.

Vierailija
14/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vituttaa ja ankarasti, jos joku meiän autoa kolhii. En mä ajatellu maksaaa 50 000e autosta, vaan sen takia, että joku sitä kolhii ja aiheuttaa siihen jälkiä ja sanoo, ettei se nyt paha kolhu ollu... Mulle on mun auto TÄRKEÄ ja jos joku sitä kolhasee, niin todellakin oletan kolhijan asian korjaavan. Ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö ole kiinnostunut maassa makaavista lähimmäisistä... Jösses mitä jengiä taas täällä.

Vierailija
15/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vituttaa ja ankarasti, jos joku meiän autoa kolhii. En mä ajatellu maksaaa 50 000e autosta, vaan sen takia, että joku sitä kolhii ja aiheuttaa siihen jälkiä ja sanoo, ettei se nyt paha kolhu ollu... Mulle on mun auto TÄRKEÄ ja jos joku sitä kolhasee, niin todellakin oletan kolhijan asian korjaavan. Ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö ole kiinnostunut maassa makaavista lähimmäisistä... Jösses mitä jengiä taas täällä.

Jos ei muuten niin sillä että se on vain auto. Kyllä minäkin välitän lähimmäisistäni, mutta en siltikään katso hyvällä jos mun autoa kolhitaan. Ei se korjaaminen ole mitään halpaa lystiä.

Vierailija
16/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just siksikin, että noita kolhuja tulee, jos parkkipaikkoja käyttää. Vakuutusten vuoksi en ehkä suhtaudu niin hysteerisesti autoihin, vaikka muuten en voi minäkään sietää toisen omaisuuden tai yksityisalueen kunnioittamattomuutta. Esimerkiksi sen tyyppistä juttua ei oikein voi edes vakuuttaa, kun jotkut käyttää toisten tontteja koirien ulkoiluttamiseen tai oikopolkuina.

Vierailija
17/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan just siksikin, että noita kolhuja tulee, jos parkkipaikkoja käyttää. Vakuutusten vuoksi en ehkä suhtaudu niin hysteerisesti autoihin, vaikka muuten en voi minäkään sietää toisen omaisuuden tai yksityisalueen kunnioittamattomuutta. Esimerkiksi sen tyyppistä juttua ei oikein voi edes vakuuttaa, kun jotkut käyttää toisten tontteja koirien ulkoiluttamiseen tai oikopolkuina.

Joo vakuutukset korvaa, mutta etkö ajattele mikä vaiva siitä tulee? Isket ovella lommon toisen autoon ja ajattelet että kyllä vakuutus korvaa? Sitten kirotaan kun vakuutusmaksut nousee.

Ei voi kun ihmetellä teidän järjenjuoksua....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän