Mistä RAHAA??????
edes vähän, vaikka 500€/kk?
Mies töissä, minä kotona lasten kanssa. Pieniä ovat. Joten olisiko jotain kotihommaa?
Kommentit (14)
Pidä kutsuja (Tupperi, Jonathan, Partylite) tai ota hoitolapsia eli rupeat perhepäivähoitajaksi.
toki nuo vaihtoehdot jo suljettu pois. Asutaan nimittäin Lapissa , tunturissa. Naapuriin 5km, kauppaan 100 km (kauppa-auto ajaa kerran vk)
Siksi jotain kotihommaa oltava...meillä vain yksi auto ja mies sillä viikot töissä 200 km päässä...
Onnistuu kotitöiden teonkin lomassa.
Rupeat tekemään käsitöitä ja myymään Huuto.netissä, esim. teet kestovaippoja ja kestoterveyssiteitä. Tsekkaa Huutis, niistä saa hyvän hinnan.
Itse vein yhden lapsen vanhaksi jääneet ja omani ja sain yli 200 euroa pöytävuokran jälkeen! Lasten vaatteet menevät kuin kuumille kiville.
ole kirppareita.
Ja kyse ei mistään humputuksesta. Että tarviis rahaa, sais soppailla. kun ei niitä ostelupaikkojakaan ole...ihan tarpeellisesta jokapäiväsestä asiasta lapsille
mielessä on käynyt muutto, mutta ei täällä talon ostajia ole kiusaksi asti. Ei saa myytyä vaikka haluaisikin
Täällä vielä paikka paikoin lumipälviä, ei sienet kasva. Niitä kun jaksaa kerätä yöt päivät, saa 1000€
Niistähän saa varmaan ihan hyvän hinnan.
Ja jos muutto on käynyt mielessä, niin jos talo on kerran miehen vanhempien, niin jättäkää talo vanhemmille ja lähtekää nostelemaan siitä. Mikä teitä pidättelee.
Freelance-toimittajana sain hoitovapaalla n. 500-1000 € kuussa aika vähällä työllä. Mulla on tosin tutkinto ja työkokemusta alalta, ja kontakteja oli valmiina jonkin verran, joten sikäli helppoa saada jalkaa oven väliin.
Monia kirjoitusjuttuja voi tehdä kotoa käsin. Voisit ehdottaa esim. matkailulehdille jotain Lappi-aiheisia juttuja, vois mennä läpi. Tai kotiäidin elämää Lapissa esim. Kaksplussan Äidin ääni -palstalle (tai mikä palstan nykyinen nimi onkaan).
Nimittäin kun kerroit elämästäsi tunturissa, minulle tuli heti sellainen tunne että onpa älyttömän mielenkiintoista! Elämäsi on totaalisen erilaista kuin suurimmalla osalla suomen perheenäideistä. En tiedä juuri mitään elämästä tunturissa.
ja rupeat ompelemaan lastenvaatteita ja kestovaippoja. Niitä myyt sitten huutonetissä. Mä ainakin ostan ihan hulluna kauniita käsintehtyjä juttuja, varsinkin vauvalahjoiksi.
siellä se työpaikka on.