Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä verta papakokeen jälkeen?

Vierailija
17.03.2011 |

Mä oon 10v käyny 2-vuoden välein papassa ja joka kerta näytteen ottaja sanoo et vähän alko vuotamaan.

Pikkuhousun suojaan asti ei tuu onneks ku ihan pikkiriikkisen sitä verta, mut joka kerta pelottaa sit et on tulehdus vaikka on ollu papa luokkaa yksi.

Nyt sit 2-3 viikkoa tulosten odottelua...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tää on yksilökohtaista kuinka herkät, ohuet tai paksut limakalvot ottohetkellä on. ei se tulehduksen merkki kai ole?

Vierailija
2/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vähän. Ilmeisti normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus ihan tavallisesta gynetutkimuksestakin. Enemmän se gyne on ollut huolissaan kuin minä, on tehty ylimääräisiäkin papakokeita tämän vaivan takia.

Vierailija
4/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ei ole tullut vaikka näytteenottaja aina siitä varoittaa ja tarjoaa pikkuhousunsuojaa. Vain kerran oli tosi kovakourainen ottaja, sattui kunnolla ja vuodin verta.

En tiedä onko enemmän yksilöllistä vai riippuuko (myös) näytteenottajan otteista.

Vierailija
5/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenvuoto sinänsä papan jälkeen normaalia. Toiset vuotaa enemmän, jotkut eivät lainkaan. Minulla papa ollut aina luokka I , vaikka olen vuotanut.

Vierailija
6/6 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi näytteen ottaja oli tosi rauhallinen ja "hellä" jos nyt tosta näytteen ottamisesta voi tota sanaa käyttää ;D Mutta silti siis tule vähän verta. No ehkä se on siitäkin kiinni missä vaiheessa kiertoa näyte otetaan ja toiset vaan on sit herkempiä ku toiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi