Sattuuko napakorun laitto, mitä haittaa siitä on?
Kommentit (27)
Haluisin niin hirveenä napakorun nenäkorun ja rustokorun mut pelkään sitä et se sattuu (huom kipu on mun pahin pelko en ees nipistystä aina kestä)
Sattuuko enemmän vai vähemmän kun korvikset tai paljonko yeillä sattui laittaminen 1-10 😊
Ihan oikeesti ei sen laittaminen satu. Jos sanois asteikolta 4-10 (jos 10 olisi pahin) niin 5-6 välillä. Ja ne pihdit ei tunnu missää. Ja reikä nopeasti tehtynä. Eniten siinä inhottavalta tuntuu kun koru laitetaan paikoilleen. Mun mielestä jos miettii jotain niitä apteekin puudutusjuttuja nii jos ei kestä sitä pientä nipistystä ni turha miettiä koko läväriä. Ite ainaki mietin jälkeenpäin et kuinka tyhmä oon ollu ku en "kivun" pelkäämisen takia ole hankkinut napista tälleen jälkeenpäin kun tossa navassa 3kk ollut. Ja on muuten hyvin parantunut eikä ollut mitään haittaa mut ensimmäisen viikon aikana se oli tosi arka mut pyh tottakai kehi reakoi kun ihossa reikä. Ja ihan nätti se koru tuossa on.
Mun mielestä vähemmän. Ja nopeasti ohi! Ei sitä kipua kannata miettii, ja muutenkin hetken nipistys ja sit se on siinä :)! Sattui ehkä 2 (jos 10 sattuisi eniten).
Sattui älyttömästi. Suurin haitta on se, että kun mulla oli siinä rengas 1-vuotias työnsi sormensa siitä läpi, säikähti ja kiskaisi sen irti. Se sattui vielä enemmän.
Mä olen ottanut napalävistyksen Lontoossa v-92, silloin mulle ainakin laitettiin puuduttavaa kylmäsuihketta, en tiedä käytetäänkö sitä suomessa? Ei siis sattunut, ei tuntunut paljon miltään. Kuukauden verran kesti parantua, piti olla huolellinen ettei tulehdu. Mulla on siis tuo lävistys edelleen, en joutunut ottamaan korua pois edes raskauksissa.
Ei satu paljoa pari sekunttia nipistää:)