G: Oletko käynyt näissä maissa?
Kommentit (31)
eli olen käynyt Ruotsissa ja Yhdysvalloissa.
Mä olen käynyt muutaman kerran Ruotsissa ja asun Yhdysvalloissa. Kyllä mä Venäjälläkin ja Thaimaassa meinaan joskus käydä.
Riittääks se Venäjällä käymiseks jos on harrastanu seksiä Venäläisen kanssa?
a ja c ja asun usassa. Ei mitään aikomusta käydä paikoissa b ja d.
A ja b kyllä, ei suunnitelmia käytä Usassa tai Thaimaassa.
kaikissa. Paitsi että se oli Neuvostoliitto vielä silloin kun kävin, jos lasketaan..
mutta Thaimaassa vain lentokentällä välilaskun aikana.
b) käynyt neljä kertaa, tarkoitus lähitulevaisuudessa tehdä uusi matka, edellisestä jo yli 10 vuotta
c) en ole käynyt, haluan
d) en ole käynyt, saattaa tulla välilasku tulevalla Australian-matkalla, muuten ei aikeita mennä maahan
oon käynyt. Venäjällä tosin vain kerran, huvittais mennä uudestaan.
USA:ssa haluan käydä, Thaimaa ei niinkään kiinnosta.
Ei tee mieli mennä Venäjälle eikä Thaimaahan.
Yhdysvaltoihin voisin mennä joskus ehkä käymään, mutta ei ole erityistä hinkua sinnekään.
Ruotsissa olen käynyt
Venäjällä en, mutta Neuvostoliitossa joo.
En ole käynyt Yhdysvalloissa (voisin kyllä joskus käydäkin)
enkä Thaimaassa (eikä ole mitään hinkua sinne).
a) lukemattomia kertoja
b) maan nimi oli niinä kertoina vielä Neuvostoliitto. Pitäisi nyt kyllä mennä Pietariin.
c) on tullut käytyä
d) kävin jo parikymmentä vuotta sitten. Aikana, jolloin siellä ei käyneet "kaikki". TUli oltua pidempi aika siellä eri paikoissa.
Ehkä vielä jonain päivänä sinnekin, joskaan ei ole ihan listani kärjessä.
maista vain a ja c. B ja d eivät kiinnosta, ei ole mitään kiinnostusta koskaan käydäkään.
Venäjällä kiinnostaisi Pietari ja vanha Karjalan alue, etenkin jatkosodan taistelualueet. Usa ei kiinnosta yhtään.
a) ja c) useampaan kertaan. b) voisi kiinnostaa ja on lähelläkin, d) aika hännillä kiinnostavien listassa
Kiinnostaisi kovasti käydä. Olemme ajatelleetkin miehen kanssa käydä, kun nyt pääsee sillä Allegrolla näppärästi Pietariin.
ja asun nyt usa:ssa