Näittekö Iltiksessä Stella McCartneyn farkut?
Jess! Vihdoinkin surffaan trendien aallonharjalla ;-)
Kommentit (10)
http://www.iltalehti.fi/oho/2011031613379586_oh.shtml
Musta aika hassu kirjoitus. Eihän siitä nyt niin monta vuotta ole, kun lököttävät housut oli ihan normaalit. Ja kyllähän koirailla näkee lököttäviä pillejäkin.
No johan tuollaiset housut on olleet muotia vaikka miten kauan. En tajua.
Ei kai tällainen lökäpöksy sentään linkittää osaa ;-)
Klikkaat uutisen auki, kopioit osoitekentässä olevan linkin ja liität sen viestikenttään. Ei tarvitse osata mitään html-koodiakaan vääntää.
Klikkaat uutisen auki, kopioit osoitekentässä olevan linkin ja liität sen viestikenttään. Ei tarvitse osata mitään html-koodiakaan vääntää.
Mutta vaikeuskerrointa lisää se, että surffailen vieraalla koneella, enkä tällä macillä osaa edes kopioida ja liittää...
Klikkaat uutisen auki, kopioit osoitekentässä olevan linkin ja liität sen viestikenttään. Ei tarvitse osata mitään html-koodiakaan vääntää.Mutta vaikeuskerrointa lisää se, että surffailen vieraalla koneella, enkä tällä macillä osaa edes kopioida ja liittää...
kopiointi tapahtuu joko komennolla c ja cmd (tai omppu) ja v ja cmd, tai sitten paina hiiren nappia ja ctrl:ää samaan aikaan, niin saat esiin samanlaisen valikon kuin pc:n oikeasta hiirennapista.
Klikkaat uutisen auki, kopioit osoitekentässä olevan linkin ja liität sen viestikenttään. Ei tarvitse osata mitään html-koodiakaan vääntää.Mutta vaikeuskerrointa lisää se, että surffailen vieraalla koneella, enkä tällä macillä osaa edes kopioida ja liittää...
kopiointi tapahtuu joko komennolla c ja cmd (tai omppu) ja v ja cmd, tai sitten paina hiiren nappia ja ctrl:ää samaan aikaan, niin saat esiin samanlaisen valikon kuin pc:n oikeasta hiirennapista.
En ole uskaltanut täältä kysellä, kun en uskonut, että kenelläkään riittäisi kärsivällisyyttä tällaisen pällin neuvomiseen...
Kiitos!
kopiointi tapahtuu joko komennolla c ja cmd (tai omppu) ja v ja cmd, tai sitten paina hiiren nappia ja ctrl:ää samaan aikaan, niin saat esiin samanlaisen valikon kuin pc:n oikeasta hiirennapista.En ole uskaltanut täältä kysellä, kun en uskonut, että kenelläkään riittäisi kärsivällisyyttä tällaisen pällin neuvomiseen...
Kiitos!
itse olen macin käyttäjä jo 5. vuotta. Ei noita nyt niin vaikea ole neuvoa, vaikken mä mitenkään loista tietokoneasioissa.
linkki, kiitos!
Mä laitoin sen linkin jo.
On Englanissa jo ainakin muotia ja niille pelastus, joilla ei ole kaunista persettä.
rekkamies stailia jo teineillä... :)