Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suurin esteesi saada työpaikkaa, jos olet nyt työtön?

Vierailija
16.03.2011 |

voisko sen esteen eteen tehdä jotain?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koulutusta. Ehkä ikäkin jo vaikuttaa.

Aion tehdä asialle sen verran, että haen kouluun. Jos en pääse, yritän saada oppisopimuspaikkaa toiselle alalle.

Muuttaa en aio, juuri saatiin unelmien talo ostettua.

Vierailija
22/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muille aloille palkata ilman koulutusta.

Tällä hetkellä ei ole varaa täyspäiväiseen opiskeluun + minun pitäisi lähteä kauas perheestäni opiskellakseni sellaisen ammatin millä voisikin töitä saada.

Oppisopimuskoulutus on hyvä vaihtoehto ja sitä ajattelinkin kokeilla kun vain lapset ovat vähän isompia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää vielä "hyvällä säkällä" vuoden verran.

Vierailija
24/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Alentunut toimintakyky.

-Ei ammattikoulutusta.

Ammattikoulutusta en pysty opiskelemaan tuon alentuneen toimintakyvyn vuoksi. Ja toimintakyky ei ole parantunut kuntoutuksesta huolimatta. Ei kai oikein mitään tehtävissä, kuin odottaa, josko itsestään tapahtuisi muutos toimintakyvyssä, niin että voisi jotain opiskellakin.

Vierailija
25/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sille mitään mahda ennen sitä ekaa kunnon työtä ja aina kuitenkin löytyy kokeneempia, joten miten ihmeessä koskaan saan töitä?

Vierailija
26/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi päästä työhaastatteluun. Sinne minne pääsin työhaastatteluun,pääsin töihinkin, vaikka olen pelkkä yo. Mulla on kuitenkin työkokemusta 12v ajalta sekä haastattelussa pärjään yleensä hyvin.

Vierailija
27/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sille mitään mahda ennen sitä ekaa kunnon työtä ja aina kuitenkin löytyy kokeneempia, joten miten ihmeessä koskaan saan töitä?

Pitäs oikein tutkia aihetta tarkemmin. Hemmetin tyhmät työnantajat:(!

Vierailija
28/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tule valituksi ilmeisesti siksi, että olen pitkään ollut pois työmarkkinoilta ja olen liian vanha.

Lisäksi olen introvertti/ ei-puhelias, mikä tuntuu olevan suuri haitta nykyajan työmarkkinoilla työtehtävästä riippumatta...

Vierailija
29/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vastaa toisiaan. Siihen päälle liian monta vuotta lasten kanssa kotona, niin ei tarvitse enää töitä hakeakaan.

Rakastan lapsiani yli kaiken, mutta totuus on, että kotiäiteily poisti minut pysyvästi työmarkkinoilta.

Vierailija
30/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää työuraani ja kertynyttä ammattitaitoani vastaavaa palkkaa. Olen liian kallis!

Vierailija
31/31 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkää työuraani ja kertynyttä ammattitaitoani vastaavaa palkkaa. Olen liian kallis!

uudelleen työllistymistä jos yt:ssä tulee lähtö. No tuli ja sai samana päivänä työtarjouksen ja liksakin nousi. Kyllä ammattitaitoa arvostetaan vielä joissakin paikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi