Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten miehesi osallistuu lasten synttärivalmisteluihin?

Vierailija
22.01.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään. Vaimo tykkää moisesta puuhasta, joten en sekaannu muuten kuin synttärihulinan aikana täyttelemällä astianpesukonetta ja tekemällä kaikkea muuta pientä vaimon avuksi.

TheMan

Vierailija
2/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti kerran ja lähti viikkoa ennen juhlia puoleksi vuodeksi ulkomaille mitään ilmoittamatta.

Ei tarvinnut enää palata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoaa, koristelee, tekee kakun.

Vierailija
4/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä silloin h-hetkelläkin, kun joku aina unohtuu ;) Jos en leivo kakkua, niin mies hakee en autolla leipomosta. Yhdessä siivotaan paikat ja vieraiden tullessa viihdyttää lapsia (onginta ym.), kerää astioita tm. mitä itsekin teen.

Mitä minä teen enemmän on tarjoilut ja leipominen sekä kutsujen lähettäminen ja muu oragisointi

Vierailija
5/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin :)

Vierailija
6/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa vaan, että mitä höösään, kun kakun leivon jne. Mun vastuulle jää kaikki..edes kahvia ei voi tuo keittää, jos pyydän.

Vierailija
7/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hoitaa aina kakun teon valmisteluineen, on tosi hyvä kakun tekijä.

Vierailija
8/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis käy joka tapauksessa yleensä. Ja nyt esikoisen synttäreiden aikaan viihdyttää kuopusta, ehkä lähtevät hampurilaiselle tms. kun me tytöt juhlitaan:)

Vierailija
9/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pääsääntöisesti mä hoidan järjestelyt, jos synttärit pidetään kotona. Mies on kyllä läsnä ja osallistuu ohjelmaan ym ihan täysillä. Jos järkätään kodin ulkopuolella, tänä vuonna ekan kerran 8 v pojalla, sitten hoitaa kaiken puhelimella soittelun ym, inhoan soittelemista. Käytännössä hoitaa siis kaiken muun silloin paitsi kutsujen tekemisen.

Vierailija
10/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niihin ainakin mies osallistui täysillä. Järjesti lapsille ohjelmaa, kävi ostamassa tarvikkeita ja tarjoiluja, joita pyysin, siivoili jne. Hänellekin on tärkeää, että vieraat viihtyvät ja juhlat on aina hyvin järjestetty, vaikkei muuten olekaan kodin puunaamisesta kovinkaan innostunut.

Vierailija
11/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttii vain olostaan

Vierailija
12/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mulla on kokkailuja/leipomisia, mies laittaa ruoan ja/tai vie lapset muualle siksi aikaa.

On joskus myös järkännyt ongintaa tms. Ja osallistuu kaatamalla limsaa, valokuvaamalla bileitä ja muutenkin touhuilee mukana.

Vierailija
13/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leivon kakun ja valmistelen muut tarjottavat lasten kanssa.

Vierailija
14/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkena mahdollisena mitä satun tarvitsemaan.

-silitätkö mun ja lasten vaatteet

-vatkaatko kerman

-servetit unohtui ostaa, haetko?

-pistätkö lapset päiväunille

Vierailija
15/15 |
22.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustaa itse synttäripäivänä tarjoilujen laittamisessa ja lasten ohjelmanumeroissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä