Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kevyttä karppaajat napostelee leffassa?

Vierailija
16.03.2011 |

Olen aika tuore karppaaja joka yhdistää herkuttelun vahvasti leffaan. Kun karkkia ei voi syödä ja lisäksi pitäisi muutenkin olla vähäkalorista, niin mitä ihmettä otan mukaan leffaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinöitä

Vierailija
2/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan 1200kcal käytössä, mut ehkä sitä uskaltaisi kourallisen syödä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan 1200kcal käytössä, mut ehkä sitä uskaltaisi kourallisen syödä? ap

1200kcal ja karppaus ei kuulu samaan pakettiin. Olet tainnut yhdistää 2 diettiä yhteen.

Vierailija
4/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko siis mitä syöt?

Vierailija
5/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettelisit olemaan koko ajan mussuttamatta jotain? Voisit elää ilman tuollaisia rajoituksia ja nauttia vaikka tuoreen hillomunkin ennen leffaa?

Vierailija
6/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla ihan hallussa.

Vierailija
7/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin reilu 3 viikkoa sitten ja painoa tuli kilon viikkovauhtia lisää (ja tarkoitus on siis laihtua miel 20kg). Tämän viikon olen tarkkaillut kaloreita ja ollut noin -400kalorin vajeella ja vihdoin paino on alkanut hiljaa laskemaan. Itse omaan todella hitaan aineenvaihdunnan joten tämä ei tule yllätyksenä ja toisaalta karppauskaan ei toimi samalla lailla kaikilla, mikä nyt tuskin mikään uutinen on. Olen karpannut muutama vuosi sitten 2kk, mutta silloinkin sain vain painoa lisää vaikken todellakaan kaksin käsin syönyt. Nyt sain vinkin karppausmyönteiseltä lääkäriltä että ehkä minun pitäisi tarkkailla kaloreita ja pitää pientä vajetta. Proteiinipitoinen ravinto kun on kuintenkin hänestä paras tapa laihduttaa.

ap

Vierailija
8/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siinä yksi syy, miksi eivät liho holtittomasti.

Vierailija
9/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilta karppaus vie ruuan ja välipalojen himon, mutta valitettavasti ei kaikilta.

Vierailija
10/16 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka menisitkin yhtenä päivänä tuon vajeen yli, et kuitenkaan varmaan monena päivänä viikossa käy leffassa?

Kotona taas perinteinen vihannestikut ja dippi toimii hyvin, varsinkin jos dipin maustaa tujummin.

Vierailija
11/16 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä taida tuntea karppausta kovin hyvin.ehdotan että käyt googlettamassa ensin vähän tietoa ennenku tulet täältä noin typeriä kysymään..

Vierailija
12/16 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se vaatii karpatessakin miinuskaloreita että paino putoaa. karppaus.info Tuolta löytyy kokemuksia.

Jos leffaan jotain haluat, niin niitä pähkinöitä sitten. Et kuitenkaan leffassa käy joka ilta? Kotona vihannekset dippailtuna. karppaus.info:sta löytyy varmasti lisää vinkkejä.

Vierailija
13/16 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söisin pähkinöitä.

Vierailija
15/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiilarit alle neljässäkymmenessä ja kalorit noin 1400:ssa niin laihdun loistavasti.

T: Kokenut karppi

Vierailija
16/16 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, itsekin olen karppaamaan taas alkamassa, koska se on ainoa tapa (minulle), jolla saa sokerihimot kuriin ja myös laihtuu. Nyt olen vaan kadonnut hiilarimaahan ylisuuren stressin ja oman typeryyteni takia. Niskasta kiinni, niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi