Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iiiiiiik näin tänään NIIN selvän av-mamman

Vierailija
16.03.2011 |

Elikkäs sinä jolla oli tänään mustat saappaat jalassa ja nimesi alkaa H:lla... ainiin, olet ruma. Hiuksesi ovat ruskeat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiesitkö että sinä olet ruma? Sisältä päin!

Vierailija
2/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiesitkö että sinä olet ruma? Sisältä päin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ulkoisesti rumempi yksilö kun sisäisesti noin mätä!

Vierailija
4/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa toisensa jälkeen käy ilmi että hän on 171cm/ 52kg, huoliteltu (tarkkaan sheivattu), tyylikkäästi pukeutunut, treenattu, katseita kääntävä ja ikäistään nuoremmalta vaikuttava ilmestys!

Mitä hourailet aapee?

Vierailija
5/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ruskeat korkkarit

Vierailija
6/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kirjoitan anonyymina jonnekkin palstalle että joku on ruma kun olen oikeasti ulkoisesti ruma.

Mutta sinustahan kaikki ovat kauniita ja ihania... Olet niin ihana ja mukava ihminen. Ei kiinnosta.

ap

Vierailija
7/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on hätänä kun noin pitää purkautua? Kuinka vanha olet?

Vierailija
8/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on AV-palstan pohjanoteerauksia.

Vierailija
9/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt eihän aaveemamma ole ruma! Ketjussa toisensa jälkeen käy ilmi että hän on 171cm/ 52kg, huoliteltu (tarkkaan sheivattu), tyylikkäästi pukeutunut, treenattu, katseita kääntävä ja ikäistään nuoremmalta vaikuttava ilmestys!

Mitä hourailet aapee?

Lainaamassani viestissä lueteltujen atrribuuttien lisäksi AV-mamman ulkonäköön sopivat lisäksi seuraavat määreet: laihassa varressa kiinteät DD-rinnat (joilla on imetetty 3 lasta), joka synnytyksessä tiukentunut pimpero, kerran kuukaudessa kampaajalla käytetty frisyyri sekä valloittava luonne.

Vierailija
10/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi sä olet ruma ole jotain teinien tai jopa huonosti kasvatettujen lapsien juttuja? Mulle ei ole koskaan tullut mieleenikään ajatella ihan tuntemattomista ihmisistä, että voi kun olet ruma. Millainen on ruma? Mun lapsenikaan ei tiedä, että toista ihmistä voi haukkua rumaksi.

Vierailija
11/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kirjoitan anonyymina jonnekkin palstalle että joku on ruma kun olen oikeasti ulkoisesti ruma.

Mutta sinustahan kaikki ovat kauniita ja ihania... Olet niin ihana ja mukava ihminen. Ei kiinnosta.

ap

vai mistä bongasit? Joo kunhan laitan blogiin kuvani niin sitte sitä saa arvioida täällä, se on siinä se riski. Jos kommentoi sitä blogiini, en hyväksy kuin ihailevia kommentteja. Thanks.

Ja tämä oli sarkasmia, eikö jo anneta olla?

Vierailija
12/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on AV-palstan pohjanoteerauksia.

tällaiset aloitukset palkitaan liekillä...

Kannattaisiko meidän mieluummin vain vaieta nämä aloittajat suohon? Jos kukaan ei vastaisi, olisi aloitus pian jollain kaukaisella sivulla, jolla ei kukaan puliksikaan järkevä siihen enää törmäisi ;-)

Vierailija
13/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeesti hyvä mieli...kaikesta ?

Joo annetaan olla vaan, ette osannu ku takertuu haukkumaan minun sisäistä rumuuttani.. hmm, ok?

ap

Vierailija
14/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo annetaan olla vaan, ette osannu ku takertuu haukkumaan minun sisäistä rumuuttani.. hmm, ok?

ap

MIKSI teit tällaiset avauksen. Mitä ajattelit tällä saavuttavasi? Mitä sinusta kertoo jostain ihmisestä se, että hän oikein asiaksensa tekee avauksen jonnekin keskustelupalstalle, jotta voisi haukkua jotain tuntematonta ihmistä?

Alkoi sun sielunelämä kiinnostaa!

Vierailija
15/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

MIKSI teit tällaiset avauksen. Mitä ajattelit tällä saavuttavasi? Mitä sinusta kertoo jostain ihmisestä se, että hän oikein asiaksensa tekee avauksen jonnekin keskustelupalstalle, jotta voisi haukkua jotain tuntematonta ihmistä?

että noi merkit täsmää siihen :D

Se kertoo ihmisestä sen että hänellä on tylsää ja että hän odottaa että se henkilö kommentoi ketjuun.

Miks tänne ylipäätään tehään aloituksia ja kysytään kiinnostaako Esko Eerikäinen tai muuta vastaavaa. Huvikseen. Tää on HUPIA, älä ota noin vakavasti. Tää koko palsta on vaan yks vitun iso vitsi. Ja hupia tässä on se, että toisten ihmisten haukkuminenhan on ihan vitun hauskaa. Älä myönnä, mutta on se.

ap

Vierailija
16/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipikipi nyt nuppitohtorille, sulla viiraa.

Vierailija
17/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että noi merkit täsmää siihen :D

Se kertoo ihmisestä sen että hänellä on tylsää ja että hän odottaa että se henkilö kommentoi ketjuun.

Miks tänne ylipäätään tehään aloituksia ja kysytään kiinnostaako Esko Eerikäinen tai muuta vastaavaa. Huvikseen. Tää on HUPIA, älä ota noin vakavasti. Tää koko palsta on vaan yks vitun iso vitsi. Ja hupia tässä on se, että toisten ihmisten haukkuminenhan on ihan vitun hauskaa. Älä myönnä, mutta on se.

ap

että kuvaukseen sopiva henkilö lukisi viestisi ja hänelle tulisi paha mieli? Saatko sä oikeasti iloa siitä, että toisille tulee paha mieli?

En myönnä, että toisten ihmisten haukkuminen on musta vitun hauskaa, koska se ei ole. Kuulutko sä kenties sellaisiin ihmisiin, jotka osaavat luoda työpaikalle tai muuhun yhtesöön me-henkeä ainoastaan valittamalla ja puhumalla toisista pahaa selän takana? Tiedän sellaisen hmistyypin ja kierrän kaukaa.

Vierailija
18/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla riivaa päässä? OOTTE NIIN RUMIA SISÄLTÄ KUN KEHTAATTE HAUKKUA ETTÄ MULLA RIIVAA PÄÄSSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ap

Vierailija
19/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on kivaa, kun toiselle tulee paha mieli?

Vierailija
20/24 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, haluan tietää. Vai pelkäätkö että haukkumasi henkilö tunnistaa sinut ikäsi perusteella? Sehän olisi sinulle ihan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi