Argh, eilen Osuuspankista maksettu Nordeaan, ei näy vielä.
Prkl, mun oli tarkoitus käydä ostamassa tänään yksi lahjakortti ja äitini maksoi tililleni tuon summan eilen suunnilleen kolmen maissa. Eipä näy vieläkään tililläni; tarkastin tilini aamulla ja äsken. Jos se ei näy tunnin sisällä, niin jääpä lahjakortti ostamatta, ei mulla ole laittaa omasta pussista 50 euroa! Kun tilillä on tällä hetkellä 30 euroa :(
Kommentit (25)
Miksi kestää niin kauan? Siksi koska pankit tekevät rahoillasi rahaa siinä välissä. Mitään force majeure -syytä rahojen hitaalle liikkumiselle ei nykymaailmassa ole, kyse on vain johdannaisista ja pankinjohtajien sairaasta, silkkaa psykopatiaa lähentelevästä rahanhimosta. Jos pankeilla olisi tahtoa niin rahasi siirtyisivät noin nanosekunnissa toiseen pankkiin.
Riippuu pankkien ajoista. Jos meinaat että rahat on maansntaina tilillä, pitää maksaa perjantaina ennen klo 16 koska olen huomannut että sinakin handelsbankenissa ei oo ajoja viikonloppuna eli raha ei siirry.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 05:11"]Miksi kestää niin kauan? Siksi koska pankit tekevät rahoillasi rahaa siinä välissä. Mitään force majeure -syytä rahojen hitaalle liikkumiselle ei nykymaailmassa ole, kyse on vain johdannaisista ja pankinjohtajien sairaasta, silkkaa psykopatiaa lähentelevästä rahanhimosta. Jos pankeilla olisi tahtoa niin rahasi siirtyisivät noin nanosekunnissa toiseen pankkiin.
[/quote]
Tyhm tyhmä ansaintalogiikka.
eiköhä ne oo ollu ja menny, jos ei kannattaa asiaan ottaa varmuutta aluksi äitisi kautta jos sieltä ei löydy ongelmia ottakaa yhteyttä nordeaan.