Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun syötte keitettyjä perunoita, muussaatteko ne lautasella?

Vierailija
16.03.2011 |

Minä muussaan edelleen ja mössään kastikkeen sekaan, ikää on 31. Paljon kivempi syödä niin, kuin olisivat vaan paloina lautasella.

Tästä syystä lapseni häpeää mua, itse syö perunansa paloina kastikkeen tms. kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen soosin saa muka muuten syötyä kunnolla? Pelkkien pottupalojen päällä suupalat ovat inhan kuivia.

Vierailija
2/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa keitossakin olevat potut.parempia noin.ja ikää mulla 33.mitä pahaa siinä sitten muka on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muussattuna, varsinkin jos sen vielä sössää kastikkeen kanssa ihanaksi möhnäksi.

Mutta joku torvelo on aikoinaan keksinyt käyttäytymissäännöt, joiden mukaan perunoita ei edes laikata, vaan ne murretaan - joo-o , ja lautasella oleva kastike on tarkoitettu lihan/kalan lisukkeeksi eikä möhnättäväksi perunoiden kanssa saatika että edes hiukka pikkisen riikkisesti kastelisi pottunsa kastikkeeseen.

Hölmöä.

Mutta jos toivot, että lapsesi päivänä jonakin pärjää sosiaalisesti hieman korkeammalla, opetat hänelle "hyvät" tavat - pitäkää vaikka höpsöttelypäivä kerran viikossa, jolloin saa vaikka syödä sormin ja sohvalla löhöten.

Vierailija
4/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nyt vaan pottusi kotona ihan niin kuin hyvältä tuntuu :) Mä syön aina tv:n ääressä kaikin possuisin tavoin ja sotken ympäristöni, mut kunnon pöytätavat löytyy silti selkäytimestä ja osaan käyttäytyä ihan siivosti hienoissakin ravintoloissa. Eipä ole kukaan ainakaan mulkoillut ;)

Vierailija
5/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 40.

Lapset taas tykkäävät syödä perunansa kuiviltaan :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi