Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä yhteiskunnan ei kuulu maksaa raskaudesta johtuvia sairaanhoitokuluja?

Vierailija
16.03.2011 |

Raskaus on itseaiheutettua ja sen kustannukset tulee jokaisen paksuna olevan maksaa omasta pussistaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan samaa mieltä. Itse asiassa suurin osa sairaanhoitokulujen tarpeesta on tavalla tai toisella itse aiheutettua, joten kaikki kulut tulisi maksaa omasta pussista.

Vierailija
2/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vaikka maksaa itse sen 3500 euroa, minkä alatiesynnytyksesi tulee yhteiskunnalle maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti syntymäveroa. Kuolemaverokin olisi perusteltu.

Vierailija
4/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtökohdatr elämälleen ja maksan veroni mukisematta, jotta yksikään vauva ei vammaudu tms. vain sen vuoksi, että veroprosentti saadaan hilattua muutaman promillen alakanttiin.

Kamala ajatuskin, että jotkut (sikiöt/vauvat) jäävät hoidotta sen vuoksi, ettei vanhemmilla ole varaa akuuteissa hätätilanteissa tarvitsemaansa hoitoon.

Vierailija
5/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen ja raskauden takia ollut kaksi viikkoa osastolla, toisella kertaa vielä lapsi lastenteholla. Enkä maksanut sitäkään itse, en myöskään niitä erikoislääkärin ultraäänikäyntejä sikiötutkimusyksikössä enkä diabeteshoitajakäyntejä raskausdiabeteksen takia. Sossu maksoi kaiken, eikä asia ole enää itselle ajankohtainen, ellen saa tilapäistä mielenhäiriötä ja jatka seuraavaakin vahinkoraskautta. ap

Vierailija
6/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enennenkuin vero on maksettu!

Vierailija
7/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtökohdatr elämälleen ja maksan veroni mukisematta, jotta yksikään vauva ei vammaudu tms. vain sen vuoksi, että veroprosentti saadaan hilattua muutaman promillen alakanttiin.

Kamala ajatuskin, että jotkut (sikiöt/vauvat) jäävät hoidotta sen vuoksi, ettei vanhemmilla ole varaa akuuteissa hätätilanteissa tarvitsemaansa hoitoon.

Tosi monella ei olisi varaa raskaudenaikaiseen terveydenhoitoon. Lapset jäisivät kärsijän osaan. Sivistyneeseen yhteiskuntaan kuuluu heikkojen suojeleminen.

Vierailija
8/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen ja raskauden takia ollut kaksi viikkoa osastolla, toisella kertaa vielä lapsi lastenteholla. Enkä maksanut sitäkään itse, en myöskään niitä erikoislääkärin ultraäänikäyntejä sikiötutkimusyksikössä enkä diabeteshoitajakäyntejä raskausdiabeteksen takia. Sossu maksoi kaiken, eikä asia ole enää itselle ajankohtainen, ellen saa tilapäistä mielenhäiriötä ja jatka seuraavaakin vahinkoraskautta. ap

mutta muilta olisit valmis ottamaan pois samat etuudet ;)

Vierailija
9/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia saa jättää hoitamatta.

Ja koska ap on jo ilmeisesti kaikki lapsena saattanut maailmaan, en ihmettelekään ettei häntä asia haittaisi.

Jokainenhan maksaa sairaalassa oloaikansa. Eli ei nyt aivan ilmaiseksi pääse.

Pieni summahan se on verrattuna kokonaissummaan, mutta siksi on verot että täällä (pitäisi) saada hyvää hoitoa.

Mielelläni veroja maksankin hyvän asian puolesta.

Vierailija
10/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ruvetaan kärjistämään, niin lähes kaikki sairaudetkin ovat itse aiheutettuja!

Vierailija
11/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa, että saa ihmiset suuttumaan.

Vierailija
12/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aletaan rajaamaan sitä kuka saa hoitoa verorahoilla ja kuka ei, niin sitten poistetaan veroetu kaikilta itseaiheutetuilta "sairauksilta". t. bmi 46

Vierailija
13/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vaikka maksaa itse sen 3500 euroa, minkä alatiesynnytyksesi tulee yhteiskunnalle maksamaan.

^^ tota en ole tiennyt, mutta onneksi maksaa!! Kuka niitä lapsi tekis jos siitä joutuis noin paljon maksamaan.. Taitais Suomi kuolla sukupuuttoon!

Mutta kyllä mulla meni monia satoja euroja, kun piti rampata sairaalassa raskaushepatoosin(tai mikä nyt olikin) takia.

Vierailija
14/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kovin mielelläni veroillani kustanna muiden hoitoja, itse en käytä mitään julkisen terv.huollon palveluita. Mun mielestä verot pois ja jokainen sit käyttää rahansa niihin palveluihin mitä tarvitsee.. Vatuttaa olla itse aina maksajana.

Vierailija
15/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsä aloitus, älkää nyt jaksako edes....

varsinkin kun aloittajana on Psykomamma, joka tykkää lihottaa itseään psyk. osastoilla ilman kunnon syytä.

Vierailija
16/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkkeitä ei tarvitsisi tulevaisuudessa maksaa. Kukin säästäköön riittävästi työuransa aikana, että pärjää sitten vanhana.

Ne, joilla ei ole lapsia, eivät saisi vanhana sairaanhoito- ja vanhuspalveluja, koska eivät ole osallistuneet uuden sukupolven tuottamiseen. Jos työvoimaa ei riitä kaikille, niin jotenkinhan pitää sitten priorisoida.

Eikö olisikin kivaa?

Vierailija
17/17 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joilla ei ole lapsia, eivät saisi vanhana sairaanhoito- ja vanhuspalveluja, koska eivät ole osallistuneet uuden sukupolven tuottamiseen.

Niillä joilla on lapsia on ne hoitajat omasta takaa... Ja lapsettomathan huomattavasti vähemmän käyttää verovaroja.

Mä ainakin itse olen varautunut siihen ett on varaa vanhana yksityiseen hoitopalveluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi