Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos olet erittäin väsynyt ja sulla on lapsia kotona

Vierailija
09.03.2011 |

ikähaitarilla 2-12v?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menen illalla aikaisin nukkumaan lasten kanssa

Vierailija
2/7 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dvd pyörimään, leluja lattialle pienimmille, ja isommat katsois vähän pienimpien perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otan torkut sohvalla.

Vierailija
4/7 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimman vahtimaan nuorinta ja ite menisin nukkumaan. Ja oon kyllä joskus niin tehnytkin...

Vierailija
5/7 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin päiväunet jos uskaltaisin, mutta sielä ovat niin pieniä etten uskalla. Odotan kolmatta lasta ja olen sen vuoksi usein väsynyt. Tällaisille päiville yritän keksiä paljon tekemistä. Pyydän ystävän meille kylään seuraksi turisemaan ja leikkimään tai mennään johonkin kylään leikkimään ja moikkaamaan kavereita. Ulkoilu on myös hyvä juttu. Meillä lapset ainakin keksivät pihalla tekemistä ja itse voi vain huilailla ja katsella vierestä. Illalla kun mies tulee töistä niin annan itselleni luvan pötköttää sohvalla. Päivä menee nopeammin kun on jotain tekemistä eikä oma pinna ole niin kireällä.

Vierailija
6/7 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ois ketään noin isoa ja ois ihan poikki, niin video päälle, ja torkun ite sohvalla hetken.

Jo 10-15 min. nukahdus, tai hätätilassa 5 min., auttaa todella.

Vierailija
7/7 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen nukkumaan. Isommat 10-v, 8-v ja 4-v voivat katsoa vaikka videoita samalla. Meillä vanhempien sänky on remontin vuoksi 'olohuoneessa' (joka n. 45 m2)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi