Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
tai joku peilin kautta otettu josta ei varmaan tunnista kukaan. Lapset kyllä tunnistaisi heti jos vastaan jossain tulisi, sen verran joka suunnalta on kuvattu :(
Tai siis fb-kuva ja yks toinen. Fb-kuvassa hoikempi, kuin siinä toisessa pari vuotta vanhassa kuvassa. Hienoa siis!
Blogissa on myös ihan ensimmäisissä päivityksissä kunnon omakuva etelänlomalta, eipä tunnistaisi samaksi henkilöksi kuin blogin profiilikuvassa.
En kyllä tajuu, miksi luen tätä ketjua :D
kuvan nainen NÄYTTÄÄ jotenkin paremmalta kuin se "profiilikuvan", mielestäni pyöreys sopii paremmin kun noin tiukkoja neuvoja jakelee niin pyöreys vähän pehmentäisi vaikutelmaa..
Harmi että on tehnyt lapsistaan vain välineitä.
äiti ja kaikki muut lapset paitsi se vanhin poika. Äitikään ei siis mikään kaunotar, vaikka laihtunut olisikin.
Vanhimmat pojat yleensä isän näköisiä.
Vanhimmat pojat yleensä isän näköisiä.
ei tarkoita samaa kuin aina. Mutta voisi lieventää muotoon usein. (Eikä päde tuon kuuluisan bloginpitäjän pienempään "poitsuunkaan", vaikka olen ymmärtänyt, että on tämän miehensä esikoinen.)
virtuaalitodellisuus! Jotenkin jännää kuinka aikuiset ihmiset höyrähtävät johonkin tuollaiseen!
Blogin pitohan voi olla tosi hauska harrastus, mutta tuo yletön ihastelu ja toistensa "fanittaminen" tuntuu jotenkin hassulta! Jos kommentit ovat vain tuollaista ympäripyöreää lässytystä kuka jaksaa?!
Luen Ninan onni blogia ja sen parasta antia on mielestäni juuri kommenttiloota, jossa tosiaankin asioista keskustellaan monelta suunnalta, eikä vaan komppailla bloggaajaa.
, jotka aina nostelee tätä ketjua paremman puutteessa? Ainakin meillä on samantaipainen huumorintaju...
Blogin pitohan voi olla tosi hauska harrastus, mutta tuo yletön ihastelu ja toistensa "fanittaminen" tuntuu jotenkin hassulta! Jos kommentit ovat vain tuollaista ympäripyöreää lässytystä kuka jaksaa?!
Luen Ninan onni blogia ja sen parasta antia on mielestäni juuri kommenttiloota, jossa tosiaankin asioista keskustellaan monelta suunnalta, eikä vaan komppailla bloggaajaa.
sontaa puhuu, jos muuta väittää. Tosin puhuu niin paljon sontaa muutenkin ;-)
Ninan onni on hyvä blogi, erityisesti se kommenttiloota. Nina laittaakin itsensä aidosti peliin, toisin kuin J, joka elää jossain ihan omassa maailmassaan. Se blogi on niin huono että se on koukuttava kaikessa korniudessaan. Olen pitkään ihmetellyt, millainen ihminen on kyseessä. Hyvä itsetunto, tuskin. Lukee ihan varmasti tätä ketjua, mutta ei anna sen vaikuttaa, jutut on ihan yhtä päättömiä aina vaan. Pelottavaa.
kohta TUHAT viestiä täynnä :D
nyt on :)
nyt on :)
ehkä olin vähän aikanen lintu ;) 9 vielä...
nyt on :)ehkä olin vähän aikanen lintu ;) 9 vielä...
ei elämää, eikä matikkapäätä ;)
eikös juuri hän lopettanut tämän viestiketjun vuoksi? En kyllä ymmärrä miksi, hänen blogistaan ei tule mitenkään mieleen niitä asioita mitä tässä on kritisoitu vaan on mukavasti enemmänkin "koko perheen" blogi. Ja kirjoittaja selvästi vieläpä älykäskin.
eikös juuri hän lopettanut tämän viestiketjun vuoksi? En kyllä ymmärrä miksi, hänen blogistaan ei tule mitenkään mieleen niitä asioita mitä tässä on kritisoitu vaan on mukavasti enemmänkin "koko perheen" blogi. Ja kirjoittaja selvästi vieläpä älykäskin.
T: alli