Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nauta vai possu? Miksi ja miten tehtynä?

Vierailija
15.03.2011 |

Itse rakastan yli kaiken melkein raakaa naudan pihviä, toisaalta taas possun sisäfile grillattuna on taivaallista myös.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihanaudoilla on ehkä vähän paremmat olot.

Ylämaankarjan fileepihvi ihan mediumina suolalla ja pippurilla oli hyvää. Luomuliha myös maistuu minulle.

Vierailija
2/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän punertavana tai jauhelihana, tai palvattuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielihalun mukaan, valmistettuna vaikka miten.

Luomu-palvikinkku on ihanaa, samoin esim. paahtopaisti. Tai carpaccio! Molempi parempi siis :)

Vierailija
4/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni ei syö en laita sitä kotona.

Jossain valmisruoissa jos on mukana, sitten syön.

Töissäkin valitsen jotain muuta jos on vara valita, koska possu maistuu pahalta ja jää hampaan kolosiin.

Grillattu file joskus maistuu, mutta olen sitäkin syönyt ennen niin paljon ettei maistu enää.

Nauta kaikissa muodoissaan on ok, mutta siinäkin se hampaan koloon jääminen on ongelma.

Mieluiten syön kanaa tai kalaa lihoista.

Vierailija
5/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöty, ei lapsuudenperheessä, eikä aikuisenakaan, ei ole ollut varaakaan. Enkä ole ikinä oppinut pitämään mausta. Sen mitä nyt koulussa on jossain sopassa naudanpaloja ollut, siis en ikinä ole syönyt sellaista oikeaa pihviä.

Possusta tykkään, en kuivasta rasvattomasta ulkofileestä kylläkään, vaan kasslerista, palvikyljestä/pekonista, grillikyljestä.. mitä rasvaisempaa, sen parempaa ;)

Ja paras tapa laittaa se on ehdottomasti grillata, edes sähköuunin grillivastuksilla.

Vierailija
6/6 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naudanlihapihveistä esimerkiksi ravintolassa. Syön myös naudan jauhelihaa. Possua syön oikeastaan vain joulukinkkuna ja kesällä grillaan pari makkaraa. Ei possussa varsinaisesti mitään vikaa ole, en vain ole tottunut syömään sitä.

Oikeastaan en syö kumpaakaan jatkuvasti, meillä syödään paljon kalaa ja kanaa ja ne ovat yleensä arkiruuanlaitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme