Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronneet äidit, mllaisen kumppanin haluaisitte lastenne isälle?

Vierailija
15.03.2011 |

Tilanne on siis se, että olen muuttamassa avoliittoon miehen kanssa, jolla edellisestä liitosta parivuotias tytär. Pidän tytöstä paljon ja olen miettinyt millainen roolini tulee olemaan tytön suhteen. Äitiä tyttö ei tarvitse, sellainen hänellä jo on, mutta pitäisikö minun jäädä "taustalle" vai osallistua aktiivisesti lapsen elämään. Tytön vanhemmilla on yhteishuoltajuus ja vuoroviikot.

Mitä sinä toivoisit lapsesi/lastesi isän uudelta puolisolta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että lasteni isän uusi puoliso pitäisi aidosti lapsistani ja kohtelisi heitä kuin omia lapsiaan. Ja kunnioittaisi minun kasvatusmetodejani ja puhuisi lapsille minusta kunnioittavasti. Ja mielellään tulisi toimeen myös minun kanssani, eli pystyisimme vaihtamaan asiallisesti lasten kuulumiset jos tapaamme esim. vaihtotilanteessa.

Exälläni on naisystävä, joka ainakin toistaiseksi vaikuttaa ihan hyvältä ihmiseltä, vaikken vielä häntä hyvin tunnekaan. Olemme tavanneet pari kertaa, ja lapset puhuvat hänestä innostuneesti. Olen siis ihan tyytyväinen.

Vierailija
2/2 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ymmärtää, että isän / äidin kumppanilla ei ole lain mukaan mitään oikeutta puuttua lapsen asioihin, kasvatukseen yms.

Valitettavasti näin ei aina ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla