Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis häh, kuukautissuojana kestoside?

Vierailija
24.10.2005 |

En ole tiennytkään, että sellaisia on olemassa, mutta miksi ei olisi... Aika ällöltä kyllä kuulostaa, käyttääkö joku palstalaisista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Imse Vimse -flanellisiteitä, joita saa mm. www.iloinenmaapallo.fi ostaa kätevän pussillisen kerralla. Mun iho on herkkä eikä siedä kertissiteessä hautomista. Ja kun kestoilee, ei siteisiin mene enää koskaan rahaa. Tuntuu ihan hullulta kun muistelee, että ennen meni aina noin 10 euroa rahaa pelkkiin siteisiin, kun oli menkat. Ja aina niitä piti muistaa olla ostamassa...

Vierailija
22/27 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei niin kovin runsas vuoto, että tuntuu paljon kivemmalta pehmoista kangasta käyttää. Ei ole sen paksumpi kuin ohutside, ja välissä ohut muovikangas suojaa läpivuodoilta. Halvaksi tulee, helppo pestä ja kuljetella kotioloissa. Ulkomaanmatkoilla ym reissutessa käytän kertakäyttösiteitä, ja kyllä sen eron huomaa, suosin edelleen kestoja!

Mutta jokainen tavallaan. Ei kukaan teitä pakota, jotka ette halua. Mutta ei kai se teiltä ole pois, jos joku muu käyttää.

ps. Kuukautiskuppikin on ihana idea, joskaan minulle ei oikein sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei kestoside kuulosta ollenkaan niin ällöttävältä kuin kuukautiskuppi...

Vierailija
24/27 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/27 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilata iloisesta maapallosta kestositeet. Ärsyttää niin hemmetisti aina ostella niitä kertakäyttösiteitä vielä erikseen pakatuissa muovikuorissa, jos pitää niitä kauan, tulee hajuongelmia. Jos vaihtaa usein, menee rahaa ja kaatopaikat täyttyvät. Täytyy tosiaan kokeilla.

Vierailija
26/27 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen heti kattoo ja tilaa.

Vierailija
27/27 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sama juttu, että sitä pitäisi kertak.sidettä mielellään mahd. pitkään, että ei taas tulisi roskaa, mutta sitten alkaa hautoa ja haista... Kestositeet ratkaisee tuonkin ongelman.

Hinnat ei tosiaan ole valmiinakaan ostettuina päätähuimaavia, kun sitä kierrätyskelpoisuutta ajattelee. Minulla ainakin kestänyt hyvinä jo pitkään ne itsetehdyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi