Ei olisi kannattanut säilyttää isomman lapsen vaatteita. Ikäeroa 3 vuotta.
Ja tuntuu isomman lapsen vaatteita läpi käydessä, etten halua käyttää pienemmällä niistä muita kuin kenkiä.
Nyt noita kolme vuotta vanhoja rytkyjä ei saa kaupaksi vaikka ilmaiseksi antaisi.
Maku muuttuu lastenvaatteissakin ja haluaisin ostella vain viimeisintä kuosia olevia lastenvaatteita.
Kommentit (17)
uusia vaatteita ellei saa myytyä noita rytkyjä pois.
uutta muttei ole rahaa ostaa. No jos nyt mitenkään voisit tyytyä niihin "vanhoihin kuoseihin", jos ei lapselle niin suurta väliä ole (minkä ikäinen?).
olevasi viimeisimmän muodin ystävä.
Kyllä mä olen kaupaksi saanut jopa 6 vuotta vanhoja lastenvaatteita. Kaikki kun ei juokse pintamuodin perässä.
Eipä sun auta kuin laittaa vaatteet vaikka Fidaan tai seurakuntien keräyksiin, kyllä käyttäjiä varmasti löytyy. Ja ostat sitten uutta.
Et osaa sitten yhtään ommella tai tuunata lastenvaatteita?
Itse olen paljonkin muunnellut noita lastenvaatteita joita on isommilta jäänyt. Säästää rahaa ja luontoa sekin.
Ehkäpä onnistun myymään nuo kammotukset ja saan niistä rahaa, joilla ostan uudet kamppeet tilalle. Tai sitten ostan velaksi.
Meillä on säilytetty kaikki hyväkuntoiset vaatteet. Esikoinen täyttää pian 12 ja joitakin hänellä jo olleita vaatteita on nyt 4-vuotiaan käytössä. En tajua ap:n ongelmaa.
Enkä kyllä ala lähes uudenveroisia puseroita ja muita tuunaamaan, pilalle menee eikä tee kuosista yhtään hauskemman näköistä.
nuoremmalle lapselle. Jotkut aikoinaan "vielä hyväkuntoinen" vaate on nyt mielestäni kulahtanut, mutta ainakin pojilla tyyli on sama.
on ongelma: lapsella on kolme vuotta vanhoja vaatteita. Siis oikeasti kamalaa, joko lapsetkin alistetaan tähän muotivillitykseen. Pitääkö koko ajan ostaa uutta?
ostaa uusia, on vaan sitten kärsittävä vanhoja kuoseja. Kaksivuotias ei osaa valittaa kuitenkaan.
Ikävä ettet osaa ommella.
Ehkä voisit harkita myymisen yrittämistä ja sitä, että etsit itse uudempaa vaatetta kirppiksiltä lapselle. Parilla kympilläkin saa jo aika kasan taaperon vaatteita, ellet ole tosi kranttu.
nyt ensin myydä kirppiksellä, hinnoittelet riittävän edullisiksi, niin kyllä niistä ainakin osan saat kaupaksi. Ei kaikki juokse viimeisten kuosien perässä!
Itse ostan lapselle vaatteet aina alennusmyynneistä 1-2 kokoa suurempina, ei haittaa vaikka ovat "vanhaa kuosia".
ellei oma 'makusi' ole muuttunut.
Itse ostin juuri 3v kuopukselle saman puvun mikä oli 10v esikoisella aikoinaan, huutiksessakin tuli siihen ihan huutoja :D
ja siinä välissä ehtinyt olla vielä kolmaskin käyttäjä. Huonoimmat toki poistettu, ja lisäksi jokaiselle ostettu jotain uutta edes.
Etkö etukäteen tiennyt olevasi pöllö?