Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa nyt! Onko työkaveri ihastunut minuun, haluaako pelkkää pi**ua vai kuvittelenko kaiken?

Vierailija
15.03.2011 |

Hän on viimeiset puoli vuotta käyttäytynyt näin:

- On kovasti polleaa ja miehekästä seurassani

- Esittää jatkuvasti nokkelampaa ja älykkäämpää kuin ehkä onkaan (vaikka onkin älykäs)

- Muistaa käsittämättömiä pikkuasioita, jotka olen sanonut tai tehnyt kuukausia sitten ja palaa niihin arkisissa tilanteissa

- Luo minuun ihailevia katseita, loistaa seurassani kuin naantalin aurinko

- Vihjailee ihme juttuja, kuten että kännykkämme ovat ihastuneita toisiinsa ja haluavat mennä treffeille?!

- Ei kuitenkaan sano tai tee mitään räävitöntä, ei esim. silmäile kroppaani himokkaasti tai heittele sovinistisia kommentteja (tällaiset asiat kun onnistuvat joiltakin muilta miehiltä)

Antakaa tuomionne, av-raati. Sanottakoon vielä, että minulla ei ole aikeita enempään. Olen naimisissa ja niin on tuo mieskin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sillä sen väliä loppujen lopuksi? Miks mietit tollasia?

By the way, vaikuttaa aika yksinkertaiselta tomppelilta:D

Vierailija
2/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan vähän ihastunut kun on noin urpoksi heittäytynyt :D

Tarkkaileppa onko tollanen muillekin naisille, vai vain sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ajatellut hänestä niin. Hassu hän kyllä on monesti, mutta ei mitenkään perustavanlaatuisesti "pimeä". :)

ap

Vierailija
4/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ajatellut hänestä niin. Hassu hän kyllä on monesti, mutta ei mitenkään perustavanlaatuisesti "pimeä". :)

ap

Vierailija
5/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Toi kännykät treffeille kuulostaa aikuisen miehen suusta aika urpolta :D mun 5 vee tyttö leikeissään usein höpisee että nää nuket menee treffeille..

Vierailija
6/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on myös naimisissa.joten unohda koko juttu!

Vierailija
7/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vielä paijasivatkin toisiaan siinä leikissä. Siis mies piti niitä käsissään ja leikki, että ne tykkäävät toisistaan!

ap

Vierailija
8/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerran halua miehestä enempää, mitä väliä sillä on, miten ihastunut hän on? Paitsi tietysti, jos haluat pitää häntä lämpimänä mahdollisen avioerosi varalta. Tilanteet voivat muuttua yllättävästikin - vaikka itse luulisit eläväsi onnellisessa liitossa, miehesi voi olla eri mieltä ja alkaa puuhata eroa. Ja silloin on tietysi ihan mukavaa, jos joku muu mies ihailee. Terveisin: tämä tapahtui minulle.

Vierailija
9/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vielä paijasivatkin toisiaan siinä leikissä. Siis mies piti niitä käsissään ja leikki, että ne tykkäävät toisistaan!

ap

Vierailija
10/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vielä paijasivatkin toisiaan siinä leikissä. Siis mies piti niitä käsissään ja leikki, että ne tykkäävät toisistaan! ap

Ei jumalauta!XD

Vierailija
11/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo tosiaan, mutta aika hellyttävällä tavalla minusta. Saattaisin jopa tykätä ;))

Vierailija
12/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veiskö se joku päivä kännykät treffeille?

Vierailija
13/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luottaa suhun kun uskaltaa hassutella sun seurassa.

Miksi miesten pitäisi olla joka hetki supermiehekkäitä ja lihaksikkaita ja viisaita ja vakavasti otettavia?

Vierailija
14/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veiskö se joku päivä kännykät treffeille?

Vierailija
15/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikki että ne pötköttävät poski poskea vasten, ja vielä huokaisi päälle! :)

Vierailija
16/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden jälkeen iltapäiväkahveille/kaljalle hotellin alakerran baariin, sillähän tuo selviää, että mitä meinaa.

Vierailija
17/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saattaa vaan olla luonteeltaan flirttailevaa sorttia,tarkoittamatta sillä mitään sen enempää.Pieni flirtti piristää ja luo jännitystä tylsään työelämään.Ei sitä välttämättä kannata sen vakavammin ottaa.

Vierailija
18/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps*

Vierailija
19/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi noita "kännytreffejä" ja ehkä hieman epäilyttäviä myös nuo vanhojen juttujen muistamiset.. saattaapa hyvinkin olla ihastunut

Vierailija
20/21 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi just tollasta työkaveria.

Ton päälle yrittävät ohimennessä kutitella tai jotain tyyliin kun olen kiristänyt jonkun silmälasien mutterit niin kysyvät kelpaako halaus palkkioksi.

Ihan tavallisia miehiä joilla on osalla naiset kotona, meillä on vaan sen verran raskas työ että jotain huumoria täytyy olla, olkoonkin että oma käsitykseni huumorista ja hulluttelusta on vähän erilainen mutta kaikki tavallaan..