Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväsi tänään?

Vierailija
15.03.2011 |

Meillä 1,5 v leikkii vielä hetken. Sitten ulos ->kaupioille->syömään->kotiin leikkimään->pesulle->nukkumaan :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset laitettu kouluun, kävin kampaajalla, pyykkikone pyörii. Kohta ruoka uuniin ja vähän paikkojen järjestelyä. Iltavuoroon sit töihin.

Vierailija
2/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista ei moneen vuoteen, eikä varmana luvassakaan vähään aikaan. Mies hoitaa lapset tänään vapaapäivänä, minulla tunnin hieronta klo 14 ja alkuillasta 1,5 tuntia bigram yoga. Sitten vaikka kaupungilla haahuilua siihen asti, että lapset nukkuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kotona 50 km päässä hoitajan kanssa, minä ja mies koulussa. Iltapäivällä kotiin, syömään, leikkimään. nukkumaan.

Vierailija
4/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista ei moneen vuoteen, eikä varmana luvassakaan vähään aikaan. Mies hoitaa lapset tänään vapaapäivänä, minulla tunnin hieronta klo 14 ja alkuillasta 1,5 tuntia bigram yoga. Sitten vaikka kaupungilla haahuilua siihen asti, että lapset nukkuvat.

nauti päivästäsi.

Vierailija
5/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I will :)

Vierailija
6/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän jälkeen kotiin kaupan kautta, haen samalla Sembaloissa olevat koululaiset mukaan, sitten kuudeksi Helsinkiin syömään pomon ja tiimikavereiden kanssa, kotiin kymmenen aikoihin, nukkumaan. Teini hoitaa kotityöt ja koululaiset nukkumaan.

Ja normaalisti syön pomon kanssa illalla kahden vuoden välein, tulee Saksasta.

Vierailija
7/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vauva ja taapero ottaa torkut.

Haetaan esikoinen eskarista, käydään kaupassa, kirjastossa ja tullaan syömään välipala.

Teen ruuan. Lapset katselee lastenohjelmia sillä aikaa.

Syödään, pienet torkuille.

Vien isoimmat harrastamaan. Pienten kanssa ollaan ulkona odotellessa. Jos ehditään niin luistellaan ennen ipanoitten harkkoja ja pienin torkkuu vaunuissa.

Kotiin iltapalalle. Pisut, pesut ja nukkuun.

Vierailija
8/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin, kotiin moikkaan lapsia, joogaan, kotiin iltatoimille ja sit eiku unta kuulaan.

Vierailija
9/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä. Kuvauksiin yhden jälkeen (oon valokuvamalli), kuvausten jälkeen pr-tilaisuus, syömään jne.

Mies on iltapäivän vapaalla, hakee vanhimman lapsen koulusta ja muut päiväkodista.

Illalla mennään lasten kanssa laskettelemaan/pulkkamäkeen:)

Nyt pitää tehdä vielä jotain hommiakin tässä koneella...

Vierailija
10/10 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa jäätävä hiljaisuus. Onneksi menee iltaan töihin, niin ei tarvitse nähdä toisiamme. Itse yritän paiskia päivän hulluna töitä, sitten ilta tenavien kanssa. Se on ehkä sitten se päivän ainoa positiivinen kohta, jos ei kukaan kiukuttele, saa itkupotkuraivareita tai murkkuangstikohtauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän