Päiväsi tänään?
Meillä 1,5 v leikkii vielä hetken. Sitten ulos ->kaupioille->syömään->kotiin leikkimään->pesulle->nukkumaan :)
Kommentit (10)
tällaista ei moneen vuoteen, eikä varmana luvassakaan vähään aikaan. Mies hoitaa lapset tänään vapaapäivänä, minulla tunnin hieronta klo 14 ja alkuillasta 1,5 tuntia bigram yoga. Sitten vaikka kaupungilla haahuilua siihen asti, että lapset nukkuvat.
Lapset kotona 50 km päässä hoitajan kanssa, minä ja mies koulussa. Iltapäivällä kotiin, syömään, leikkimään. nukkumaan.
tällaista ei moneen vuoteen, eikä varmana luvassakaan vähään aikaan. Mies hoitaa lapset tänään vapaapäivänä, minulla tunnin hieronta klo 14 ja alkuillasta 1,5 tuntia bigram yoga. Sitten vaikka kaupungilla haahuilua siihen asti, että lapset nukkuvat.
nauti päivästäsi.
neljän jälkeen kotiin kaupan kautta, haen samalla Sembaloissa olevat koululaiset mukaan, sitten kuudeksi Helsinkiin syömään pomon ja tiimikavereiden kanssa, kotiin kymmenen aikoihin, nukkumaan. Teini hoitaa kotityöt ja koululaiset nukkumaan.
Ja normaalisti syön pomon kanssa illalla kahden vuoden välein, tulee Saksasta.
sitten vauva ja taapero ottaa torkut.
Haetaan esikoinen eskarista, käydään kaupassa, kirjastossa ja tullaan syömään välipala.
Teen ruuan. Lapset katselee lastenohjelmia sillä aikaa.
Syödään, pienet torkuille.
Vien isoimmat harrastamaan. Pienten kanssa ollaan ulkona odotellessa. Jos ehditään niin luistellaan ennen ipanoitten harkkoja ja pienin torkkuu vaunuissa.
Kotiin iltapalalle. Pisut, pesut ja nukkuun.
Töihin, kotiin moikkaan lapsia, joogaan, kotiin iltatoimille ja sit eiku unta kuulaan.
Työpäivä. Kuvauksiin yhden jälkeen (oon valokuvamalli), kuvausten jälkeen pr-tilaisuus, syömään jne.
Mies on iltapäivän vapaalla, hakee vanhimman lapsen koulusta ja muut päiväkodista.
Illalla mennään lasten kanssa laskettelemaan/pulkkamäkeen:)
Nyt pitää tehdä vielä jotain hommiakin tässä koneella...
Miehen kanssa jäätävä hiljaisuus. Onneksi menee iltaan töihin, niin ei tarvitse nähdä toisiamme. Itse yritän paiskia päivän hulluna töitä, sitten ilta tenavien kanssa. Se on ehkä sitten se päivän ainoa positiivinen kohta, jos ei kukaan kiukuttele, saa itkupotkuraivareita tai murkkuangstikohtauksia.
lapset laitettu kouluun, kävin kampaajalla, pyykkikone pyörii. Kohta ruoka uuniin ja vähän paikkojen järjestelyä. Iltavuoroon sit töihin.