Kertokaa millainen tatuointi EI ole juntti?
Kommentit (24)
kokonaan ainakin nuo kovin persoonalliset käärme-/lohikäärmesysteemit, horoskooppimerkkijutut sekä kiinalaiset ja thainkieliset tekstit. Muuten lista aika hyvä.
ole nimenomaan tramp stamp alaseljässä, tribaali käsivarressa, okapanta ympäri käsivarren, perhonen/tiikeri/yksisarvinen nilkassa, lasten nimet kirjoitettuna vanhoin kirjaimin sisäkäsivarteen tai delfiini alavatsalla. Koska mulla on noi kaikki. ?
Unohdin pari. Tähti solisluun päällä, nuottiavain korvan takana sekä murattiköynnös jalkapöydässä.
vauvan kämmenen/jalkapohjan mukaan tehdyillä tatuoinneilla, ne tuntuvat olevan kovin persoonallisia nykyään.
kokonaan ainakin nuo kovin persoonalliset käärme-/lohikäärmesysteemit, horoskooppimerkkijutut sekä kiinalaiset ja thainkieliset tekstit. Muuten lista aika hyvä.
ole nimenomaan tramp stamp alaseljässä, tribaali käsivarressa, okapanta ympäri käsivarren, perhonen/tiikeri/yksisarvinen nilkassa, lasten nimet kirjoitettuna vanhoin kirjaimin sisäkäsivarteen tai delfiini alavatsalla. Koska mulla on noi kaikki. ?
Unohdin pari. Tähti solisluun päällä, nuottiavain korvan takana sekä murattiköynnös jalkapöydässä.
Jotkut persoonalliset jutut, jotka oikeasti kuvastaa kantajaansa.
Ja ite piirretystä kuvasta tehty tatska on kiva.. tai pitäskö sanoa, että itse piirretty silloin jos osaa piirtää.
Mulla on tatska jonka piirsi paras ystäväni ja kun hän menehtyi otin tatuoinnin muistoksi hänen piirroksen pohjalta.
Kaikki tatskat mitkä on piilotettavissa ei ole juntteja.