Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa millainen tatuointi EI ole juntti?

Vierailija
14.03.2011 |

En halua vastaukseksi, että kaikki on juntteja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut persoonalliset jutut, jotka oikeasti kuvastaa kantajaansa.

Ja ite piirretystä kuvasta tehty tatska on kiva.. tai pitäskö sanoa, että itse piirretty silloin jos osaa piirtää.

Mulla on tatska jonka piirsi paras ystäväni ja kun hän menehtyi otin tatuoinnin muistoksi hänen piirroksen pohjalta.

Kaikki tatskat mitkä on piilotettavissa ei ole juntteja.

Vierailija
22/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan ainakin nuo kovin persoonalliset käärme-/lohikäärmesysteemit, horoskooppimerkkijutut sekä kiinalaiset ja thainkieliset tekstit. Muuten lista aika hyvä.

ole nimenomaan tramp stamp alaseljässä, tribaali käsivarressa, okapanta ympäri käsivarren, perhonen/tiikeri/yksisarvinen nilkassa, lasten nimet kirjoitettuna vanhoin kirjaimin sisäkäsivarteen tai delfiini alavatsalla. Koska mulla on noi kaikki. ?

Unohdin pari. Tähti solisluun päällä, nuottiavain korvan takana sekä murattiköynnös jalkapöydässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tribaali on hieno

Vierailija
24/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan kämmenen/jalkapohjan mukaan tehdyillä tatuoinneilla, ne tuntuvat olevan kovin persoonallisia nykyään.

kokonaan ainakin nuo kovin persoonalliset käärme-/lohikäärmesysteemit, horoskooppimerkkijutut sekä kiinalaiset ja thainkieliset tekstit. Muuten lista aika hyvä.

ole nimenomaan tramp stamp alaseljässä, tribaali käsivarressa, okapanta ympäri käsivarren, perhonen/tiikeri/yksisarvinen nilkassa, lasten nimet kirjoitettuna vanhoin kirjaimin sisäkäsivarteen tai delfiini alavatsalla. Koska mulla on noi kaikki. ?

Unohdin pari. Tähti solisluun päällä, nuottiavain korvan takana sekä murattiköynnös jalkapöydässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi