Damet, veikkasin väärin Tukiaisen liiton keston
Sanoin, että viikon. Mutta kestivät näinkin kauan!
Kommentit (9)
kyllä vihitään kirkossa. Käyttivät pappia vaan kulissina juttupalkkion saamiseen. Mutta toisiaan rakastavia , samaa sukupuolta olevia ei voida siunata.
Sais toi "uskovainen" Jolandakin hävetä, avioliitto on pyhä asia, ei sen kanssa sovi näin pelleillä.
enkä mä edes ehtinyt nähdä sen hääpukua kunnolla! Kaikissa kuvissa JT istuu tai päällä on joku tekoturkisviitta tai kokonaisuus on muuten rytyssä. Mä olen nyt aivan rikki.
vain median (eli rahan) vuoksi. Tuksu tiesi jo aivan hyvin että Arto ei ole hänen elämänsä mies. Todella moraalitonta tuollainen sirkus.
tehnyt aikoinaan saman jutun sillä erotuksella et sulhanen oli julkihomo.Niillä ei ollut suhdetta ollenkaan.Jasmin vietti hääyön äitinsä ja mummonsa kansa kotona.=)
Nyt samainen Mäntylä on kihloissa Oskari Katajiston kans.
että Tuksu perui sen avioerohakemuksensa. Eli kyllä ne vielä porskuttaa. Taitavat olla seuraavat "Matti ja Mervi".
Sen verran Tuksukin ymmärtää ilmaisen rahan päälle, että vetää eropaperit aivan varmasti pois ja jättää ne uudelleen kunhan Seiska on ensin kustantanut parille upean luxus-häämatkan.
Veihän ne Matti ja Mervikin niitä papereita ja seuraavana päivänä jo vetivät pois... Ei tämä mitään tarkoirta!
että perui hakemuksen :D voi jösses
Helsingin käräjäoikeuteen :P
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011031413365311_vi.shtml