Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on syy ylipainoosi? Oletko sinut kilojesi kanssa?

Vierailija
14.03.2011 |

Itsellä stressi ja sydnäsurut ajoivat jääkaapille ja syömään 24/7, ja tässä sitä nyt ollaan. Ja jos tekee mieli syödä pussi sipsiä niin nykyään tulee melkeinpä syötyä sitten sen verran ilman pahempia tunnon tuskia, saapahan nautintoa edes syömisestä. :)

En siis ole masentnut, haiseva, lapsiani laiminlyövä 'kasa', vaan nainen jolla sellaiset parikymmentä kiloa ylimääräistä, mutta ei haittaa normaalia elämää suuresti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt ruuasta ja herkuista. Salakavalasti kiloja on kertynyt vuosien saatossa.

Olen kyllä nyt vähentänyt epäterveellisiä ruokia ja aloittanut liikunnan uudestaan tauon jälkeen.

En mä itseäni häpeä, että sillä tavalla olen sinut kilojen kanssa. Ärsyttää vaan kun kaikki kivat vaatteet ei mahdu mulle ja olo välillä tukala, enkä jaksa niin hyvin liikkua.

Vierailija
22/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin pari villiä sinkku vuotta ja se kertyi vyötärölle. Juhlittua tuli lähes joka viikonloppu ja syömiset oli aina juhlinnan jälkeen myös luokkaa roskaruoka. Ja vaikka liikuinkin päivittäin se ei enää riittänyt.

Paino heitti nousemasta kun taas aloin miettimään alkoholinkäyttöäni jne, mutta putoamaan ei enää suostunut. Ja tiedän etten lisännyt liikuntaa..en saanut motivaatiota riittävästi painon pudotukseen.

Nyt olen raskaana enkä aio pudottaa tänä aikana painoa, kunhan saan sen pysymään normaalissa nousussa. Mutta motivaatio raskauden jälkeiseen painon pudotukseen kasvaa koko ajan. Aion päästä liikakiloistani, sen olen päättänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollu vähän ylimääräistä, ennen raskautta olin tyytyväinen kuitenkin painooni, ei sitä nyttenkään ole kuin 5 kiloa ylimääräistä jääny tosiaan raskaudesta. Sen verran ku sais itestää otettuu niskast kii, salille tekis mieli mennä mut mies töissä iltaan asti ja lasta ei vielä voi viedä lapsiparkkiinkaan siksi aikaa hoitoon kun on vasta 6 kk. Aamu ihminen en taas ole joten aikaisin raahautumisesta ei tulis mitää.

Vierailija
24/24 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen ollut lapsesta asti ylipainoinen. Ja siitä kyllä tavallaan syytän vanhempiani, koska eivät puuttuneet asiaan mitenkään. Olen kyllä onnistunut laihduttamaankin, mutta edelleen olen lievän ylipainon puolella. Mutta luulenpa että koko loppuelämä tulee jossain määrin olemaan kilojen kanssa taistelua vaikka saisinkin laihdutettua itseni normaalipainoiseksi. Mulla opiskeluaikoina oli bulimiaa joten en tiedä tuleeko mulla koskaan olemaan ihan tervettä suhtautumista ruokaan.:(