G: Minkä ikäisenä sait viimeisen lapsesi?
Kommentit (36)
27½v.
Ensimmäisen sain 26v lahjaksi :-)
On vielä mahassa, mutta tarkoitus on, että jää viimeiseksi. On meidän kolmas lapsi.
nyt raskaana, ja jos kaikki menee hyvin, niin 41v ehtii tulla täyteen
Ja ekan 29v, vaikka sitä ei kysyttykään.
vaikka sain mielestäni satavarmasti viimeisen kun olin 29 v
Vaikka minäkin kuvittelin viimeisen syntyneen ollessani 36. 99,8 % ehkäisyteho ei vaan riittänyt. Mutta näin se maailma menee... AV valittaa että olen mummoäiti, mutta jos olisin tehnyt abortin olisin murhaaja. Joten teinpä sitten ihan oman mielialan mukaan, ja nyt meillä on mitä hurmaavin iltatähti.
Ja enempää ei tule ellei sterilisaatio sitten petä...
taitaa jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi, nyt ikää oli 31, kun vauva syntyi.
Viimeisimmän syntyessä olin 28v. Toivon, ettei kuitenkaan olisi viimeinen. Haluaisin kovasti saada tyttärelleni siskon, minulla kun ei ikinä ollut siskoa. Lapsia en kuitenkaan halua neljää enempää, tuli mitä tuli :D.
39v, kuudes lapsi ja nyt on lääkäri luvannut ettei tule enempää :)
En tiedä.
Toistaiseksi viimeisin on 32 vuotiaana saatu, mutta jos vehkeet muuten pelaa niin kaipa tässä olisi 50 vuotta aikaa vielä siementä levittää.
Oletko itse tehnyt toimia että tiedät tuon olevan viimeinen/minkä ikäinen olet, että onko luonto jo hoitanut homman?
Laskettu aika oli 3 pv mun 42v synttäreiden jälkeen mutta syntyi sitten 7 vkoa etuajassa eli olin 41v.
kun esikoinen ja ainoaksi jäävä syntyi! :) ellei tosiaan tapahdu mitään pimahdusta päässä jonka vuoks haluaisimmekin vielä toisen, epäilen kuitenkin VAHVASTI!