Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tunnelukossa

Vierailija
14.03.2011 |

mikään ei tunnu miltään, olen kadottanut itseni äitiyden ja rajun väsymyksen jäljiltä aivan täysin. Mulle ei ole ihan sama miltä näytän, mutta 10 liikakilon takia ei jaksa oikein yrittää. Miesrukka, viriili ja komea ja seksi minulle kategoriaa EVVK. Lapsikin jo melkein 2v, eihän tämä ole enää normaalia?

Haluan taas tuntea, olla innostunut, panostaa itseeni täysillä ja nähdä elämästä muutakin kuin päivärutiinia lapsen kanssa, kiukkujen vastaanottamista, siivoamista ja pyykkäämistä. Naiseus on jossain hyvin kaukana, enkä tiedä miten saada se takaisin, saati että kiinnostaisi edes saada sitä takaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Lääkkeet voi yllättää positiivisesti.

Vierailija
2/2 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta jo kauan tuntunut tuolta? Jos näin, niin suosittelen turvautumaan mt:n palveluun.

Mutta jos nyt ei ihan koko aikaa tunnu tuolta, niin koita löytää jotain posiitivista uutta virtaa elämääsi, vaikkapa uusi harrastus.

Ja puhu miehen kanssa, jotta saat enemmän aikaa itsellesi ja pääset tekemään muutakin kuin lapsen hoitoa.

Jos sinulla läheisiä ystäviä niin vietä aikaa myös heidän kanssaan. Pidätte vaikka tyttöjen illan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän