Viettekö töihin herkkuja
loman jälkeen vai onko joku muu tapa? Meillä viedään lomalta palattua pullaa tai jäätelöä tai jotain muuta hyvää.
Kommentit (10)
kun siis mansikkaa ei ole saanut tuoreena, ja menivät kuin kuumille kiville. Toisen kerran olen leiponut patonkia ja vienyt tuorejuustoja. Makeat leivonnaiset menevät meillä ainakin aika nihkeästi.
meillä on pakko viedä lomalle jäädessä ja lomalta palatessa herkkuja töihin. Samoin kuin nimipäivinä ja syntymäpäivinä..
Minua se välillä vähän risoo, mutta ei mahda mitään..
Meillä on tapana viedä jotain vähän joka välissä. Lomalle jäädessä, synttäreinä, nimppareina, reissusta tuliaisia jne.
Kivaa!
patongit ja tuorejuusto olisi hyvä vieminen. Meillä on töissä ihmisiä, jotka ei voi syödä kotimaisia viljoja, joten pitää hankkia heillekin jotain. Kurjaa viedä jotain riisikakkuja, jos muilla on tuoretta patonkia.
sitten omistajat voi tarjota wappuna, runeberginpäivänä jne
Meillä ei tällaista tapaa ole, suurimmalla osalla aika liikkuva työ. Isoina synttäreinä firma tarjoaa skumpat ja kakkukahvit.
Jäin vain ihmettelemään tuota herkkujen määrää. Jos jokaisen pitää tuoda ennen ja jälkeen loman ja kaikkina merkkipäivinä jotain leivonnaista tai muuta syötävää, niin kuka ne kaikki oikein syö? Kuinka paljon ihmiset oikein syövät kaiken maailman herkkua ja naposteltavaa?
Meillä on 14 hengen tiimi niin eipä niitä synttäreitä tule kuin vähän reilu 1 / kuukausi ja nimppareita saman verran, osalla vieläpä samoja nimpparipäiviä niin sopivat jos vaan jompikumpi tuo.
Eipä se nyt niin usein ole eikä ne aina ole jotain sokerirasvamässyä vaan esim mansikoita, herneitä tai itse toin kerran laivalta xylitol-purkkaa :D
Tai jos joku tuo esim suklaalevyn, eipä siitä monta palaa yhdelle tule.
En ennen enkä jälkeen loman enkä merkkipäivinäkään tarjoile leivonnaisia työkavereille. En myöskään osallistu lahjakeräyksiin enkä todellakaan halua että joku mulle niitä keräisi.
se on mun harrastus. Varsinkin miespuolisille työkavereille herkut maistuu.
kuten muutkin. Viime kesänä vein kesälomalle lähtiessä töihin mansikoita.