Olenko perherikkoja
Tapasin miehen netissä. 1,5 v sitten. Olin sinkku silloin.Hän ei,avoliitossa ja 2v lapsi. Olimme yhteydessä lähes päivittäin puolisen vuotta. Päätimme tavata Kesäkuussa. Siitä se lähti,me ei harrastettu seksiä.Meillä oli etäisyys 350km. Tavattiin taas Heinäkuussa.ei seksiä. vaan uskomaton tunne,että tämä on niin me,näin se kuuluu olla. Vuoden alusta mies muutti,työn puolesta,mun lähelle.Tavattiin kahvilla.Siitä se lähti,ei voitu olla erossa.olin silloin suhteessa ja olipakkolopetta suhteen koska. tiesin että rakastan tätä miestä,en voi huijaa itteeni.Tavattiin lähes joka päivä ja. kuukaus sitten hän jätti,avovaimonsa,ja asuu nyt mun luonna. käy kerran kuussa tapaa hänen lpsen.asuusilloin exän luonna.Ollaan sielunkumppaneita ja meidän rakkaus on syvä. Teinkö väärin,kun en antanut olla vaikka tiesin. mutta tiesin myös että meidän rakkaus on pakko saada mahdollisuuden.
Kommentit (26)
ja ET tule tänne sitten muutaman vuoden päästä vinkumaan, kuinka se uusperhe-elämä on niin ankeaa, miehen pennut ärsyttää ja se ex-vaimokaan ei tee muuta kuin vinkuu rahaa? Kiitos jo etukäteen.
äläkä anna näiden katkerien akkojen vastausten lannistaa itseäsi.. Tällä palstalla vastaukset ovat AINA tätä luokkaa, kun on kyse suhteesta varattuun mieheen.. Pelkäävät raukat, että oma mies pettää.. Minäkin tässä samalla tekstailen oman varatun "kultani" kanssa.. Vaimo on kuulemma toisessa huoneessa, nyt voi tekstailla hempeitä..
Olet ryhtynyt suhteeseen miehen kanssa, jolla on perhe.
eihän se este ole, hidaste ehkä vain..
Hän tuhosi perheen, selitelkööt sitä sitten tämän miehen lapsille kuinka tahtoo, mutta hän on aina lapsille se joka vei isin äidiltä
eikä ap vie isiä väkisin äidiltä vaan se isi haluaa jättää äidin ihan omasta tahdostaan..
ja ET tule tänne sitten muutaman vuoden päästä vinkumaan, kuinka se uusperhe-elämä on niin ankeaa, miehen pennut ärsyttää ja se ex-vaimokaan ei tee muuta kuin vinkuu rahaa? Kiitos jo etukäteen.
äläkä anna näiden katkerien akkojen vastausten lannistaa itseäsi.. Tällä palstalla vastaukset ovat AINA tätä luokkaa, kun on kyse suhteesta varattuun mieheen.. Pelkäävät raukat, että oma mies pettää.. Minäkin tässä samalla tekstailen oman varatun "kultani" kanssa.. Vaimo on kuulemma toisessa huoneessa, nyt voi tekstailla hempeitä..
pelkkä rakkaussuhde riittää minulle..
Lapsen itsetunto yms kärsii kun kasvaa rikkonaisessa perheessä. Sitä ei välttämättä olisi tapahtunut, jos et olisi jatkanut yhteydenpitoa mieheen.
Lisäksi on suunnaton riski ottaa mies, jonka toinen nainen olet aiemmin ollut. On varmaan lähemmäs 99% mahdollisuus, että tuo mies (viimeistään) myöhemmin pettää sinuakin. Toisaalta sen jälkeen, mitä tuolle pienelle lapselle on tapahtunut, minä suorastaan nauran sille, kun sinun sydämesi särkyy.
Mihin koira karvoistaan pääsisi.
Lapsen itsetunto yms kärsii kun kasvaa rikkonaisessa perheessä. Sitä ei välttämättä olisi tapahtunut, jos et olisi jatkanut yhteydenpitoa mieheen. Lisäksi on suunnaton riski ottaa mies, jonka toinen nainen olet aiemmin ollut. On varmaan lähemmäs 99% mahdollisuus, että tuo mies (viimeistään) myöhemmin pettää sinuakin. Toisaalta sen jälkeen, mitä tuolle pienelle lapselle on tapahtunut, minä suorastaan nauran sille, kun sinun sydämesi särkyy. Mihin koira karvoistaan pääsisi.
Tyhmä olet..
Ja olen sitä mieltä että Jumala meidät yhteen saattoikin.