Käytkö vessatarpeillasi miehesi
Kommentit (18)
Enkä halua nähdä häneenkään tarpeilla käyntiä.
siis pissalla käyn, mutten sen isommilla asioilla.
Meillä on vain yksi vessa, ja samassa kopperossa on myös suihku. Jos en kävisi miehen ollessa siellä pissillä, niin saisin käyttää pottaa.
Siksi vessan ovessa on lukko, että voi jossain olla ilman miehen läsnäoloa.
En tietenkään niin, että "hei, mä meen nyt vessaan, tuuppas mukaan!" vaan ihan jos satttuu paikalle, niin eipä haittaa.
Olen vessassa ovi auki. Jopa jotkut vieraistamme jättävät oven auki, että voimme jutella vessakäynninkin aikana. Ja saatan kuullustella läksyjä ja kakata. Mieheni on myös estoton. Olemme aika rentoa porukkaa ;)
esimerkiksi iltaisin kun ollaan menossa nukkumaan ja meillä on vain yksi vessa jossa hoidetaan kaikki iltatoimet yleensä samaan aikaan. Kakalla käyn ihan omassa rauhassa kylläkin.
Enkä lasteni nähden enkä vieraitten nähden. Olen opettanut lapsenikin käyttäytymään.
Poistin oven vessasta, koska vietämme sosiaalista elämää, eikä kenenkään ole hyvästä eristäytyä muusta yhteisöstä.
Lisäski virtsaaminen ja ulostaminen ovat luonnollisia asioita, kuten hengittäminenkin. Miksi normaaliasioista pitäisi tehdä hävettäviä?
Toivon myös että hän sulkee oven perässään mennessään vessaan.
Poistin oven vessasta, koska vietämme sosiaalista elämää, eikä kenenkään ole hyvästä eristäytyä muusta yhteisöstä.
Lisäski virtsaaminen ja ulostaminen ovat luonnollisia asioita, kuten hengittäminenkin. Miksi normaaliasioista pitäisi tehdä hävettäviä?
Siirtäkää ruokapöytä sinne vessan lähelle niin voitte kätevästi siinä iltaa istuessa hoitaa pissaamisen ja kakkaamisen ilman, että tarvitsee keskeyttää juttua.
Mutta isomman hädän yllättäessä mieskään ei halua tunkea vessaan. Sama tilanne toisin päin. :)
En kyllä moukkamaisempaa tiedä, kuin tarpeiden tekeminen toisen nähden. No, Suomessahan on tapana kuseskia ja paskoakin minne huvittaa, yleisöstä huolimatta.
Ainoastaan meidän 1 v 8 kk kanssa käyn yhdessä vessassa: hän istuu mieluummin potalla, jos minäkin istun pöntöllä. Muulla perheellä eli miehellä, 10- ja 8-vuotialla lapsilla ei ole mitään asiaa minun kanssa yhtä aikaa vessaan, vaikka olisin vain pesemässä siellä hampaita. En suostuisi asumaan tällä poppoolla asunnossa, jossa on vain yksi vessa.
Eikö sen hampaiden pesun ajan pysty pidättämään?
Todellakaan en keksi ihan äkkiä mitään moukkamaisempaa kuin yhteisvessakäynnit, mutta kai sekin on jonkun mielestä merkki parisuhdeongelmista ja "kummallista asioiden salaamista puolisolta".
Mutta yleensä vain käyn yksin. Hän käy yleensä ovet ihan auki ja huutelee sieltä, 5 metrin päässä on olohuone, joten sama kuin olisin vieressä, vaikka en näekään. Eikä se ovikaan mitään ääniä tietenkään pitele.
En todellakaan. Varmin tapa lopettaa intohimo parisuhteesta on tehdä tarpeita toisen nähden (samoin myös pierrä).