Nutraus aloitettu :)
Kommentit (5)
tavoite :)
Aikaisemmin olen ollut 2-6 vkoa.
Helppoa minustakin, mutta jossain vaiheessa iskee hurrrrrrrja leivän himo :)
ap
P.s onnea sinullekin
Kyllä mä mieluummin opettelen syömään oikein heti kerrasta sillä se on oleellista myös tuloksen pysyvyyden kannalta. Olen aivan hurahtanut juttailuun =)
Vuoden alusta saatu 15kg pois Nutriletilla.
Minä olen nutrannut 8 viikkoa ja vielä ajattelin nutrata 17 viikkoa, jotta pääsen ihannepainooni. Alun tuskan jälkeen on koko ajan on vähän helpompaa.
Tuolla yhdessä edellisessä ketjussa oli tosi hyvä kirjoitus siitä kuinka nutraus sopii erityisesti syöpöille. Tiivistettynä viesti oli, että on huomattavasti helpompi olla täysraitis kuin kohtuukäyttäjä. Nutratessa ei ole oikeastaan vatsan nälkää kuin vähän ennen seuraavan pussin syöntiä, mutta suun nälän kanssa saa kamppailla niin kuin kaikki syöpöt kaikissa dieteissä. Nutratessa suun nälkä tosin ajan kanssa helpottaa.
Eli mielihaluja on, mutta niitä on koko ajan helpompi sietää.
Suosittelen nutrausta lämpimästi kaikille syöpöille. Tsemppiä erityisesti ap:lle.
alkuvuodesta nutrasin muutamia viikkoja ja laihduin 8kg :). Sitten pidin vähän taukoa, ja nyt huomenna aloitan taas nutrauksen -tavoite tiputtaa vielä 5kg :). Sitten olen siinä painossa missä haluankin olla. Nutraus on tosi tehokas tapa laihtua ja mulla ainakaan ei ole kiloja tullut yhtään takaisin. Onnea nutraukseen!