Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unista tietävät APUA! Näin unta että ammuin miehen!

Vierailija
19.01.2011 |

Olen aiemmin jo nähnyt samanlaista unta että meitä minua ja naapureita (naapurit unessa eivät ole minun oikeita naapureita)uhkailee mies joka asuu samassa lähiössä, viime ja tällä kerralla menin kaverin kanssa häntä piiloon johonkin ihme koppiin ja siinö kohtaa heräsin ekalla kerralla, nyt uni jatkui niin että mminä hetken päästä ammuin miestä kaksi kertaa, ja juoksin naapuriin soittamaan poliisin ja tunnustin että minä ammuin...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen ampuminen paljastaa, että kärsit tasapainottomuudesta, toisinaan pelosta.

Näin sanoo Tamara Maunonen unikirjassaan

Vierailija
2/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi uhattuna oleminen.. enteilee epäonnistunutta matkaa tai vierailua. Toisen tulkinnan mukaan tämä uni tietää sinulle uskollista ja hellää ystävää tai rakkaudentunnustusta.

T. sama, edelleen Tamaraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos uneksit olevasi vaarassa, mutta selviydyt siitä, selviydyt todellisuudessa taloudellisesta vaaratilanteesta.

Että vaihtoehtoja on, valitse niistä mieleisesi mihin uskoa..:) t. edelleen tämä yks ja sama

Vierailija
4/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen järkyttävän väkivaltaisia unia pms-aikaan.

Yksikin yö heräsin oikein sydän kurkussa sykkien hiestä märkänä kun näin unta että raivosin (en ikinä oikeasti raivoa!) kahdelle ystävälleni ja ajoin toisen päälle. Olen monesti nähnyt unta kuinka väännän mieheni päätä raivoissani.

Ihan hirveitä unia! Ja joka kerta kun tällainen uni tulee, niin kuukautisten alkuun on neljä päivää.

Vierailija
6/6 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toisaalta en voi olla varma kun otettiin kierukka ennen joulua pois ja menkat ihan sekasin nyt...

Mä kyllä uskon noihin uni juttuihin koska olen ennenkin nähnyt esim kolme kertaa samaa unta ja joka kerta se jatkui, viimeisen kerran jälkeen tajusin että mistä on kyse, ja näitä on sattunut mulle ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän