Vihaan tyttäreni nimeä :(
Kun nimi päätettiin, se kuulosti hyvältä. Nyt vihaan nimeä yli kaiken :(
Kommentit (22)
Jos vielä pieni, niin vaihtaminen ei ole mikään iso juttu. Netissä saa sen tehdä.
mutta ei se nimi ole siihen syypää, älä vain missään nimessä mieti sitä siltä kannalta! Tämä nimi on tyttäresi nimi, eikä se liityy asiaan yhtään!
Voimia
Kun vähän aikaa kuluu niin asia tasoittuu.
Tuo mieleen kireän, paskantärkeän kusipään.
Nyt jos rupeat tota nimi-asiaa vatvomaan niin et varmasti unohda sitä.
Jos olette muuten pettämisen saanet jotenkin sovittua, niin yksinkertaisesti et ajattele niitä kahta asiaa samaan aikaan. Lapsesi nimi on kiia ja hän on ihana, suloinen yms.
Älä ajattele samalla sitä naista jonka nimellä ei ole väliä. Vain tyttärelläsi on merkitystä :)
ja kun uudessa avioliitossa syntyi tytär, halusi setä ehdottomasti lapselle nimeksi Eva.
ottaa käyttöön tyttäresi toisen/kolmannen nimen? Vai onko hänellä vain 1 nimi?
En vihaa nimeä koska mies on pettänyt eikä tyttö myöskään ole Kiia :D (Viestit ei ole minun kirjoittamia)
Tytön nimi on Amma. Tyttö on nyt kolme.
Nimi kuulosti silloin ihan söpöltä, kun mies sitä ehdotti. Suostuin, koska sain itse päättää toisen ja kolmannen nimen...
Kun olen miettinyt nimeä tarkemmin, huomaan, että se ei ole yhtään nätti... Toisaalta tyttö on kokonaisuudessaan Amma Siiri Katariina... voisin yrittää saada miestä suostumaan, jos tyttöä voisi sanoa siiriksi.
Amma on kyl aika erikoinen nimi, mutta ei nyt ruma. Siiri on kyllä kaunis nimi!
eihän tuo Amma nyt niin hirveä ole! Mutta jos et tykkää enää yhtään, niin Siiri on kyllä tosi kaunis nimi. Tähän mielipiteeseen voi kyllä vaikuttaa erään tuttavan suloinen 2v Siiri-tytär...
vaihda nimi ANNAksi. Tai kutsu siiriksi. Tosin vähän hankalaa kun lapsi on jo 3 ja tottunut olemaan AMMA (????!!!) mutta voit aloittaa sen esim. kutsumalla Amma-Siiriksi ja siitä sitten siiriksi vain.
Mutta luulenettä tää on provo...
nimiehdotuksia? Kuulostaa siltä. AMMA, onko se edes nimi? Kaikkee sitä kuuleekin.
Eikös se Karpela käynyt aina välillä halailemassa sellaista hihhulia.
Mikä on syynä vihaan?