Changen liivikoot järkyttävän suuret
olen aina ajatellut että mulla ei ole kokoa, housuja mulla on 38-56 kaikki yhtä sopivia, paitoja löytyy XS-XL koossa ihan esim. H&M paitoja ja kaikki yhtä sopivia. Mulla liivikoko ollut B80 ja välillä A80 ja nyt menin Change myymälään ja siellä myyjän kanssa oikea koko katsottiin niin 75DD ja myyjän mielestä ois saanut olla jopa 75E. Olen siis minkä kokoinen vaan, riippuen täysin tuotteesta.
Kommentit (12)
ollut myös ammattilaisen mittaama? Vai oletko vain luullut olevasi sitä kokoa? Mulla kyllä on ihan sama koko ostan sit Changelta tai muualta.
Kannattaa ottaa aina pienin mahdollinen rinnan ympärys. Seuraavat liivit ovat periaatteessa saman kokoisia.
A80=B75=C70
B80=C75=D70
Suurin osa ostaa aivan liian suuria rinnan ympäryksiä ja liian pieniä kuppeja, niin todennäköisesti sinäkin. Huomattavan monella tuntemallani naisella on rinnat ihan väärässä paikassa, kun liivit on niin huonot.
Mulla changessa on ihan saman kokoiset liivit kuin jossain muissakin kaupoissa. Usko nyt, olet ostanut väärää kokoa aiemmin.
ollut myös ammattilaisen mittaama? Vai oletko vain luullut olevasi sitä kokoa? Mulla kyllä on ihan sama koko ostan sit Changelta tai muualta.
päättämä koko tuo B80 ollut. Mutta mulla siis pienet rinnat, mahtuu omaan kouraan hyvin mut ei Changen liiveihin muutakuin DD tai E kuppiin. Myyjä sanoikin että heillä on pienemmät koot mutta erohan on ihan järkyttävän suuri. Olen siis lievästi ylipainoinen, melkein normaali painoindeksiltäni. H&M vaatteista S on kyllä usein sopiva.
Itsellä mitattiin lyhyen ajan sisällä ensin Funky Ladyssä 70D ja sitten Changessa 65F. Molemmat siis ihan niin, että myyjä mittasi ja tarkasti sovittamani liivit. Väittäisin, että kuppikoot on mitoitettu tarkoituksella niin, että ihmiset saa ajatella olevansa isorintaisia. Ja mikäs siinä, joka tapauksessa hyvät tuotteet ja edulliset hinnat.
Mulla on normaalisti B75, Changellä olen C70. Tarjosi jopa D70-kokoisia sovitukseen.
Paitsi kaikissa ei tuota kokoa myydä, mutta niissä missä myydään, niin tuo on sopiva, myös Changessa.
siitä suurenee, että liiveissä lukee F eikä E? Kai nyt jokainen itse näkee, minkä kokoiset ne rinnat on ja osaa päätellä onko ne isot vai pienet. Mä en kyllä allekirjoita tuota, että Changen mitoitus olisi eri siksi, että ihmiset tuntis itsensä isorintaiseksi.
Mulla on ihan sama rintaliivikoko, ostan mä liivini Changelta, Sokokselta, Lindexistä, muusta liivikaupasta, mistä tahansa. Oli merkki mikä tahansa, kuppikokoni on sama. Toki mallin mukaan voi vähän vaihdella. Moni kai luulee Changen mitoitusta erilaiseksi siksi, että monelle se on eka oikea liivikauppa josta liivinsä ostaa, eka paikka josta ostaa oikeasti oikeankokoiset liivit.
Tokihan sitä voi mitoitusta syyttää, jos on aina kuvitellut olevansa 85B vaikka oikeesti onkin 75E. Kuka nyt haluaisi myöntää olevansa niin idari, ettei osaa edes oikeankokoisia liivejä ostaa.
Paitsi kaikissa ei tuota kokoa myydä, mutta niissä missä myydään, niin tuo on sopiva, myös Changessa.
Vai oletko vain itse etsinyt oikeankokoiset ja sovittanut niitä?
Vai oletko vain itse etsinyt oikeankokoiset ja sovittanut niitä?
mitattu monessa paikassa
yhdessä liikkeessä oli 70b, Toisessa liivikaupassa 75d, changessa 70e ja toisessa changen myymälässä olinkin 75dd....
Että luota nyt sitten näihin...
mitattu monessa paikassa
yhdessä liikkeessä oli 70b, Toisessa liivikaupassa 75d, changessa 70e ja toisessa changen myymälässä olinkin 75dd....
Että luota nyt sitten näihin...
eli eri mallisista liiveistä pitääkin ottaa vähän eri koko, ei kaikki istu samalla lailla. Mulla myös rintojen koko vaihtelee ihan huomattavastikin kuukautiskierron eri vaiheissa.
Kyllä peili kertoo onko suuren koon syynä ylipaino.